Treceți la conținutul principal

Borsec - Regina Apelor Minerale! De peste două secole, pe mesele românilor de pretutindeni!

V-aţi întrebat vreodată la ce nu aţi putea renunţa sub nicio formă pe parcursul unei zile? Pentru că eu mi-am adresat de multe ori această întrebare, ba mai mult am şi testat, iar răspunsul a venit fără să stau prea mult pe gânduri, concluzia fiind una simplă - nu aş putea trăi fără ELEMENTUL esenţial al vieţii: APA!

Poate vă veţi întreba de ce am pus atât de mult accent pe substantivul "element". Ei bine, omenirea a luat naştere, s-a dezvoltat şi a putut evolua doar datorită şi în jurul celor cinci elemente ale naturii: pamântul, lemnul, focul, APA şi metalul. Dacă ne întoarcem în trecut şi dacă ne amintim cursul istoriei, primele aşezăminte umane au fost pe lângă râuri sau pe lângă apele curgătoare. Asta pentru că oamenii aveau nevoie de apă pentru consum, pentru a-şi adăpa animalele, dar şi pentru agricultură.

Borsec


Ce rol are apa în corpul nostru?


Apa este cel mai important nutrient, reprezentând 60% din greutatea corpului, având numeroase beneficii asupra organelor. 

✅ Ajută digestia;
✅Reglează temperatura organismului;
✅Sporeşte eliminarea toxinelor;
✅Menţine echilibrul PH-ului;
✅ Are impact pozitiv asupra formării şi susţinerii muşchilor;
✅Asigură o bună funcţionare a creierului;

✅Consumul de apă previne şi tratează migrenele;
✅Previne formarea pietrelor la rinichi;
Hidratarea corespunzătoare te poate ajuta să scazi în greutate.
Cum ne avertizează organismul că nu suntem hidrataţi?

❗nivelul de energie al organismului poate să scadă;
❗se instalează hipotensiunea arteriala – scăderea tensiunii arteriale sub limitele normale;
❗ameţeli;
❗dureri de cap;
❗apariţia durerilor articulare;
❗lipsa clarităţii mentale.


 Alegerea mea este întotdeauna Borsec


Prima mea amintire legată de Borsec -  un brand 100% românesc ce oferă de 215 ani un strop de sănătate și puritate prin apa obținută din izvoarele Borsec, mă face să mă întorc în urmă cu 20 de ani, în copilăria mea, când părinţii mă trimiteau la cumpărături. În zilele toride de vară, cumpăram câte o sticlă de apă minerală Borsec pe care o consumam de cele mai multe ori cu sirop de trandafiri făcut de mama. Eram fascinată de felul în care se vedeau în pahar bulele de gaz şi de cum se simţea lichidul rece, dulce şi pişcător la limbă. Când plecam în excursii, geanta mereu îmi era umplută de mama cu sticluţe la jumătate. Îmi mai amintesc că sticlele de apă Borsec erau nelipsite de la mesele de Crăciun, de la zilele de naştere sau de la alte evenimente importante din viaţa noastră de familie. Pentru că atunci când mă gândesc la Borsec, îmi vin în minte două cuvinte: familie şi reuniune.   

Întorcându-mă în prezent la activitatea mea zilnică, nu ştiu alţii cum sunt, dar eu consum cel puţin doi litri de apă pe zi, iar în zilele călduroase chiar şi mai mult. Şi acum vine întrebarea: Sunt atâtea branduri de apă, cum o aleg pe cea mai bună? Din fire, sunt mai fixistă cu absolut tot ce mă înconjoară şi cu toate lucrurile de care mă folosesc. Atunci când consum un lucru şi dacă îmi place, nu mă mai desprind de el, îmi intră în rutină şi devin clientă fidelă. Aşa s-a întâmplat şi cu apa Borsec pe care eu o consider "apa copilăriei mele". A fost atracţie de la prima picătură. 

O apă de calitate înseamnă un brand de încredere, cu vechime şi prestigiu. Sunt puţine mărci atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate şi cu un asemenea prestigiu cum este Borsec. Un brand care zeci de ani la rând a oferit clienţilor tot ce este mai bun, nu are cum să dezamăgească. Întotdeauna când suntem puşi în postura de a alege între două lucruri, îl vom alege pe cel despre care am auzit sau pe care îl cunoaştem şi pe care l-am mai cumpărat. Aşadar, apă de calitate înseamnă o apă curată, extrasă din izvoare româneşti, lipsită de impurităţi şi îmbuteliată în siguranţă, fără a fi contaminată.

Recunosc că sunt atentă şi la detalii. Ambalajul în culori predominante de albastru (apa) şi verde (pădurile - munţii) pun accent pe România pitorească, pe natura care a fost atât de darnică cu noi şi de ale cărei resurse trebuie să ne folosim. Îmi place mult şi protecţia care acoperă dopul şi care îmi oferă siguranţă. Siguranţa că sticla nu a fost deschisă şi încrederea că o pot consuma fără probleme. Încă un plus este că Borsec conturează ideea de sustenabilitate. Apreciez că au o variantă şi de apă îmbuteliată în sticlă, aceasta fiind varianta pe care o achiziţionez cel mai des pentru că după consum, le folosesc pentru a păstra siropurile sau limonada.

Borsec


Borsec, 215 ani de tradiţie şi prestigiu


Borsec a obținut în repetate rânduri titlul de „Cel mai puternic brand românesc”, dar și cel de „Superbrand”, devenind în cele peste două secole de existenţă una dintre valorile naționale și un brand apreciat de consumatori. Cifrele, statisticile, calitatea şi longevitatea pe o piaţă atât de diversificată vorbesc de la sine.

👉Apa Borsec este un produs 100% românesc ce poartă titlul de Regina Apelor Minerale, acordat încă din anul 1873. Izvorâtă din inima Borsecului, apa minerală a fost îmbuteliată industrial pentru prima dată în 1806.

👉În anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume”.

👉Ideea de continuitate şi de permanenţă este subliniată şi de faptul că, în 215 ani, la Borsec s-au îmbuteliat peste 40 de miliarde de litri de apă minerală naturală!

👉Apele minerale naturale din Borsec au un conținut echilibrat de minerale, un conținut scăzut de fier şi o concentrație ridicată şi stabilă de dioxid de carbon natural. Toate aceste caracteristici poziționează apa Borsec ca fiind una dintre cele mai bune ape minerale naturale.

👉În urma unor studii realizate în ultimul deceniu, a rezultat că apa minerală carbogazoasă Borsec contribuie la scăderea riscului cardiovascular. Consumul acestei ape de către persoane hipertensive, diabetice sau cu obezitate poate duce la scăderea glucozei serice, creșterea sensibilității la insulină, scăderea nivelului seric de colesterol total și LDL colesterol, precum și al acidului uric. 


Ritualul meu zilnic cu Borsec


Hidratarea este aşadar esenţială pentru a avea o viaţă sănătoasă. M-am obişnuit ca în fiecare dimineaţă, după ce mă trezesc, să consum pe stomacul gol un pahar de 250 ml de Borsec, fac pauză jumătate de oră după care iau micul dejun - am obsevat îmbunătăţiri în ceea ce priveşte doza de energie şi este o modalitate excelentă de a începe ziua. 

Înainte de fiecare masă, dar şi după masă consum apă. Starea de saţietate creşte, iar digestia mea este de fiecare dată una uşoară. De asemenea, nu mai resimt starea de oboseală de după fiecare masă consumând apă îndeajuns.

Când plec la sală, primul lucru pe care îl pun în geantă este o sticlă de 2 litri de Borsec. Datorită efortului intens, consum multă apă în timpul exerciţiilor, iar hidratarea este foarte importantă pentru a putea continua. În cazul în care nu mă pot deplasa la sală din cauza restricţiilor actuale, mă antrenez cu sticlele de apă Borsec de 2 litri pe care le folosesc pe post de greutate.

Apa Borsec este nelipsită din supe, mâncare şi din torturile mele raw vegane. Pun mare accent pe calitatea ingredientelor folosite, dar şi pe hidratarea oleaginoaselor pentru torturi, aşa că nucile, migdalele şi nucile caju le hidratez cateva ore în apă.

Şi pentru că toate lucrurile în viaţa aceasta sunt ciclice, în fiecare seară, înainte de a mă pune la somn, mai consum un pahar cu apă. 😃

Voi câtă apă consumaţi zilnic şi cât de mult acordaţi atenţie hidratării? Ba mai mult, vă invit să completaţi un chestionar şi să vă împărtăşiţi părerile.


Sursă foto: 
*https://www.facebook.com/Borsec.ReginaApelorMinerale
*imaginile "Ştiaţi că..." sunt realizate în Canva

Sursă video: Youtube-Borsec

Comentarii