Treceți la conținutul principal

Sunt cea mai bună versiune a mea din toate timpurile! Secretul stă într-un strop de... Farmec

Sunt o femeie normală, aş zice. Mulţumesc lui Dumnezeu că sunt întreagă... la minte, dar şi la corp: am două mâini, două picioare, un păr lung - negru ca abanosul, doi ochi căprui, un nas în vânt şi o gură drăguţă - asta până când ajungi să îţi schimbi puţin părerea din prisma faptului că uneori nu mai conteneşte să se oprească, şi mai ales atunci când are dreptate şi trebuie să îşi susţină punctul de vedere. O persoană cerebrală, focusată pe atingerea perfecţiunii (sper să reuşesc să o prind din urmă) şi dureros de sinceră, atât de sinceră încât uneori am auzit în jurul meu zicându-se: Minte-mă frumos, dar nu-mi mai spune adevărul!


Tenul meu = cartea mea de vizită


Frumuseţea pentru mine înseamnă trăsături delicate şi atractive. Este ca o ecuaţie care conţine o necunoscută pe care în timp fiecare femeie ajunge să o cunoască (ce produse pentru îngrijire i se potrivesc, cum să se tundă pentru a-i sta mai bine, cum să se îmbrace pentru a-i avantaja corpul). 

Mi-a plăcut să am întotdeauna un ten curat, fără acnee şi alte probleme. Ţin minte că până la sfârşitul clasei a XII-a nu am pus strop de machiaj pe faţă, doar apă micelară pentru curăţarea tenului şi măşti pentru întreţinere. La un moment dat, la balul bobocilor, în liceu, un coleg mi-a spus: Dragă, ce chip radiant ai... dar ţie nu îţi place să te fardezi şi să te rujezi? Ai fi bombă, ai reuşi să atragi mai mult atenţia... Am izbucnit în râs şi i-am spus: Îmi place mai pe natural, rămân la strugurelul meu de buze de cireşe.

Anii au tot trecut şi au tot trecut... Recunosc că până acum câteva luni nu am mai acordat o atenţie atât de mare hidratării tenului stresată fiind de job şi de contextul pandemiei. Asta până să o reîntâlnesc pe una dintre fostele mele colege de facultate care a devenit între timp medic dermatolog.

Gerovital H3 Evolution Perfect Look
- Draga mea, ai faţa atât de exfoliată încât spui că a jucat cineva X şi O pe tot tenul tău. Întotdeauna recomand pacienţilor mei produse 100% româneşti pe care le-am încercat pe propria piele. Ţie ţi s-ar potrivi gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look de la Farmec care are la bază o formulă inovatoare compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural din trandafir sălbatic, pentru o acțiune duală, atât de îngrijire, cât și de înfrumusețare. În scurt timp o să reuşim să o "resuscităm". Dar până atunci, o să îţi spun reţeta unui ten perfect, fără probleme, ca al starurilor de la Hollywood. 

Cum să ai un ten perfect şi cum te poţi transforma într-o doamnă cu Farmec?


Şi iată ce secrete mi-a divulgat prietena mea pentru a avea un ten ca al doamnelor de pe coperţile celebre ale revistelor de modă.

👉Încearcă să dormi cel puţin opt ore în fiecare noapte. Somnul ajută organismul să se refacă, cearcănele dispar, iar pielea va avea un aspect mai fresh.

👉Dimineaţa, după ce te speli pe faţă, ia un disc demachiant şi şterge-te prin mişcări circulare cu apa micelară bifazică de la Farmec până elimini toate impurităţile. Este ideală pentru tenul normal cu uşoare tendinţe de uscare. Ba mai mult, îndepărtează inclusiv machiajul waterproof - visul oricărei femei.

apa micelara bifazica Farmec

👉Lasă tenul să respire, nu îi pune machiaj din abundenţă, iar când te întorci acasă, asigură-te că îndepărtezi fondul de ten cât mai repede. Machiajul stimulează producţia de sebum şi să nu te miri de ce după câteva zile te vei trezi cu monstruleţi pe faţă.

👉Consumă minimum doi litri de apă pe zi. Corpul este exact ca o floare. Îi dai apă, menţii floarea în viaţă. Nu îi oferi apă, planta se ofileşte. Aşa e şi cu corpul uman. Îi dai apă, te răsplăteşte cu o piele strălucitoare şi te ajută să previi îmbătrânirea prematură.

👉Fă sport cel puţin 30 de minute pe zi, o să te ajute să elimini toxinele. Pilates, kangoo jumps, cycling, alergare pe bandă, toate aceste activităţi te vor ajuta să îţi menţii pielea tânără şi să nu îţi pierzi elasticitatea. 

👉Şi cel mai important... ritualul de seară. Te demachiezi şi îţi cureţi bine tenul. Apoi, ai nevoie de un produs care hidratează intens pielea. Îţi recomand masca regenerantă nocturnă de la Farmec pe care o vei folosi în fiecare seară. O masezi delicat pe piele înainte de culcare până se absoarbe în totalitate. În timp, vei observa diferenţele after-before şi cât de bine hidratează.

- Wow, Ana... Nu că nu aş fi ştiut toate aceste detalii, dar acum, că vin de la tine, sunt motivată să respect regulile. Şi cum o problemă vine întotdeauna la pachet cu altele... Ai idee cum pot scăpa de aspectul ăsta de coajă de portocală? Ai înţeles tu... de celulită e vorba. M-a invadat cu totul şi nu ştiu cum să mă mai scap de ea.

- Pentru orice problemă există un răspuns - un produs. Crema anticelulitică de la Farmec face minuni. Un masaj zi de zi, câteva minute, o să îţi stimuleze microcirculaţia, tonifice şi îmbunătăţească textura pielii.

Şi plec sărind de pe un picior pe altul, exact ca în liceu când aflam că am luat 10 la teză la matematică. Astăzi se împlinesc trei luni de când respect cu stricteţe regulile pe care mi le-a împărtăşit Ana. Nu vreau să exagerez, dar estimez după rezultate că în câteva luni voi ajunge să am tenul ca la 20 de ani. Sunt o norocoasă, se pare că sunt născută sub semnul evoluţiei. Acum, uitându-mă în oglindă, ştiu că dintre toate etapele prin care m-a purtat viaţa, aceasta este de departe cea mai bună versiune a mea! And I'm very proud!



Sursă foto: farmec.ro, arhiva personală
Articol scris pentru SuperBlog Spring 2021. Sponsor: Farmec




Comentarii