Treceți la conținutul principal

Lasă-mă, Covid, la mare! Vreau doar distracţie, soare şi... siguranţă!

E o dimineaţă însorită de aprilie şi păsările ciripesc în copacul de lângă geam dându-mi deşteptarea la oră fixă. Mă trezesc, ridic rulourile şi arunc o privire fugitivă să văd care mai e situaţia pe afară. Aceeaşi ca acum o zi, ca acum o lună şi un an, nimic nu s-a schimbat. Oameni cu măşti pe faţă, lipsiţi parcă de cheful de viaţă, mergând îngânduraţi pe stradă.

- Oh, credeam că s-a schimbat ceva în cele 8 ore de somn..., spun cu voce tare, în timp ce îmi deschid laptopul. M-am hotărât! Mă voi programa pentru vaccin! Nu mai vreau să se repete situaţia de astă vară când concediul s-a transformat într-un fiasco din cauza pandemiei sau mai bine spus din cauza temerii de a nu contacta virusul (cu care m-am şi pricopsit anul acesta, în ianuarie). Aşadar, primul pas va fi să mă vaccinez pentru a fi protejată de o eventuală a doua contaminare, deşi momentan încă mă mai bucur de efectul anticorpilor. Apoi, voi putea să îmi planific vacanţa mult dorită de anul acesta. 

Litoralulromanesc.ro

Acum doi ani nu aveam niciun stres. Mă pregăteam de vacanţă şi mă gândeam câte ţinute fancy să îmi pregătesc pentru shooting-urile foto din locurile unde aveam să ajung, şerveţelele dezinfectante aproape că lipseau din bagaj, mă puteam bucura de festivalurile unde participau sute de oameni şi mă întorceam la hotel înspre dimineaţă. Acum, prima mea grijă nu mai sunt ţinutele, ci să nu uit să pun în bagaj şerveţelele dezinfectante şi măştile. Aşadar, anul acesta voi opta pentru o vacanta in siguranta, pe litoral, pentru că şi la noi în ţară sunt o grămadă de locuri care merită vizitate. Voi evita mulţimea, voi respecta regulile de distanţare socială şi voi încerca să mă relaxez şi să mă bucur de timpul liber.


La mare, la soare cu litoralulromanesc.ro


De fiecare dată când îmi planific un concediu, o mare atenţie o acord agenţiei de turism. Încep să inspectez terenul, să văd ce servicii oferă, care sunt părerile celorlalţi clienţi, cât de mulţumiţi au fost şi nu în ultimul rând, mă interesează preţurile. Aşadar, după îndelungi căutări, am ales Litoralulromanesc.ro pentru că oferă:

DIVERSITATE! Pune la dispoziţie oferte de cazare la peste 1000 hoteluri, vile şi pensiuni în Mamaia, Mamaia Sat, Eforie Nord, Eforie Sud, Costineşti, Neptun, Olimp, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia, Constanţa, Vama Veche, 2 Mai, Sinoe, precum şi la hoteluri de pe litoralul Bulgariei, Spaniei, Greciei sau Turciei.

REZERVARE EASY PEASY! Rezervarea se poate face online, prin completarea formularului de pe pagina fiecărui hotel, telefonic sau prin email.

PLATĂ SIGURĂ! Plata facturii se poate face prin depunere numerar la orice sucursală a Băncii Transilvania sau Unicredit, plată numerar prin Pay Point, prin transfer bancar, tichete de vacanţă, online cu cardul de debit sau credit sau online cu cardul în rate de la următoarele bănci : Banca Transilvania, Credit Europe Bank, BCR, Alpha Bank, BRD, Garanti Bank.

FLEXIBILITATE! Înscrieri Timpurii Flexibil este o ofertă specială lansată de litorulromanesc.ro care permite turiştilor să îşi achiziţioneze vacanţa la preţ redus. Practic, se plăteşte un avans de 20%, iar restul plății se poate efectua cu minim 60 de zile înaintea începerii sejurului.

Litoralul românesc te răsplăteşte! Cine rezervă o vacanţă pentru vara lui 2021 de minimum 5 nopţi la unul dintre hotelurile partenere prin intermediul Litoralulromanesc.ro, poate câştiga o vacanţă pentru anul viitor, iar la marea tombolă din 10 octombrie 2021, poţi fi chiar tu câştigător sau... chiar eu.

litoralulromanesc.ro

Cum mă organizez pentru o vacanţă?


Reîntâlnirea cu marea este de fiecare dată una specială, este exact ca o conexiune între două persoane care nu s-au mai văzut de mult timp şi au atâtea să îşi spună... Însă până la bagaje făcute, pregătirea aparatului de fotografiat şi numărarea orelor până la momentul în care îmi voi lăsa urmele paşilor pe nisipul ud, trebuie să mă asigur că nu scap din vedere câteva lucruri esenţiale pentru a avea o vacanţă fără griji.

Nu sunt genul de persoană spontană, îmi place să îmi planific în detaliu fiecare concediu, deci sunt adepta rezervării din timp. Îmi aleg hotelul care îmi place, fac rezervare şi aşa pot sta liniştită ştiind că voi avea locul asigurat de cazare. 

În concediu este singura perioadă în care nu gătesc, deci întotdeauna îmi place să optez pentru un pachet all inclusive. În felul acesta, ştiu că am asigurate toate cele trei mese şi nu trebuie să stau la coadă pentru a prinde un loc într-un restaurant, mai ales acum, în contextul pandemiei. Totodată, o mare importanţă o acord şi serviciilor oferite de hotel. O dată pe an merg în concediu pe litoralul romanesc, aşa că neapărat trebuie să fie un hotel de 4 stele. Şi dacă nu ştiţi ce înseamnă aceste steluţe, 4 la număr, vă pot spune că ele semnifică: recepție deschisă cel puțin 18 ore, lobby cu bar, mic dejun și room service, minibar, fotoliu/ canapea în cameră, halat de baie și papuci, produse cosmetice în cameră și restaurant.

Nu în ultimul rând, nu stau pe gânduri atunci când vine vorba de încheierea unei asigurări storno care să acopere situaţiile neprevăzute generate de Covid 19. De exemplu, în cazul în care m-aş îmbolnăvi cu virusul Sars-Cov2, pot anula gratuit rezervarea făcută şi mi se returnează suma achitată.


De ce o vacanţă la Marea Neagră?


Sunt o persoană mai dinamică, aşa că sunt adepta locurilor unde pot combina mai multe activităţi. De exemplu, o vacanţă la Marea Neagră, pe lângă beneficiile pe care mi le aduce organismului prin dozarea necesară cu vitamina D, îmi oferă relaxarea mult dorită, dar şi posibilitatea să fac mici excursii prin împrejurimi. Când vine vorba de "litoral 2021", mă gândesc la o serie de beneficii pe care le-aş putea avea.

👉Marea ajută psihicul

Dincolo de confortul pe care marea ni-l aduce, ea contribuie la menţinerea şi îmbunătăţirea sănătăţii. În faţa mării, oricât de încărcaţi de griji am fi, ascultând zgomotul valurilor şi văzând infinitul ei albastru, ne ajută să eliberăm endorfine şi ne calmează.

👉Ai insomnii? Marea te ajută să scapi de ele

După o zi de stat la mare şi respirat aerul marin, o să dorm neîntoarsă. Explicaţia este că aerul marin echilibrează nivelul de serotonină din corp, un hormon care ajută la reducerea stresului, crescând gradul de fericire al fiecăruia dintre noi.

litoralulromanesc.ro

👉Sănătate cât cuprinde: apa de mare - plină de vitamine şi minerale

Ştiaţi că... apa de mare conţine 84 de elemente vitale  incluzând vitamine, săruri minerale, oligoelemente şi aminoacizi? Ba mai mult, apa marină are aceeaşi concentraţie de minerale şi oligoelemente ca plasma sângelui uman. Cu atât de multe proprietăţi, apa marină contribuie la întărirea sistemului imunitar (un lucru extraordinar de benefic în această perioadă) şi la ameliorarea, chiar vindecarea afecţiunilor respiratorii. 

👉Aveţi probleme respiratorii? Ameliorare imediată cât ai spune AEROSOLI!

Numeroase studii au arătat că marea ajută datorită aerosolilor la vindecarea infecţiilor respiratorii (tuse, respiraţie dificilă, rinoree).

👉Cel mai frumos răsărit/asfinţit dintre toate câte există

Ce poate fi mai frumos decât să te trezeşti de dimineaţă pentru a prinde răsăritul soarelui? Să vezi cum apare din neant uriaşul soare şi cum răsare treptat-treptat din mare? Sau să admiri asfinţitul când cerul capătă de cele mai multe ori o nuanţă roşiatică... Nu există un sentiment mai plăcut decât liniştea pe care ţi-o aduce un apus pe plajă. 

👉Sunteţi un împătimit al sporturilor nautice? Aici este raiul lor!

La Marea Neagră este raiul sporturilor nautice, iar medicii le recomandă pentru preîntâmpinarea, ameliorarea şi tratarea afecţiunilor locomotorii (probleme prezente din ce în ce mai des din cauza pandemiei care ne-a forţat să lucrăm de acasă şi să nu mai facem atât de multă mişcare ca înainte). Abia aştept să mă plimb cu hidrobicicleta. Însă, în funcţie de posibilităţile materiale şi de vârstă, doritorii îşi pot anima starea cu sporturi sau activităţi de agrement (tractări cu colaci sau banane gonflabile, plimbări cu skijet-ul, stand-up paddling) până la cele mai exclusiviste şi costisitoare (yahting, windsurfing, ski nautic şi wakeboarding, kitesurfing, flyboarding, scufundări), care necesită o pregătire iniţială sau cursuri.

litoralulromanesc.ro

👉Raiul peştelui şi al fructelor de mare

La Marea Neagră este raiul peştelui şi al fructelor de mare (bogate în vitamine, minerale şi proteine). Ne putem delecta cu diferite sortimente de peşte, creveţi, calamari, caracatiţă, paella, scoici trase la tigaie în sos de vin. Să nu uităm de faimoasele hamsii. Cum ar fi să savurăm o porţie de hamsii la malul mării privind apusul soarelui? 


În loc de concluzii...


Se poate să avem vacanţe chiar şi în pandemie. Cu o planificare realizată în detaliu în ceea ce priveşte găsirea locaţiei şi a cazării, dar şi respectând normele de siguranţă, fiecare dintre noi poate avea o vacanţă frumoasă şi reuşită. În felul acesta ne mai detensionăm şi mai uităm de pandemie. #ExistăViaţăŞiÎnPandemie #SusţinVacanţeleÎnPandemie #SusţinConcediilePeLitoralulRomânesc


Sursă foto: litoralulromanesc.ro, Facebook litoralulromanesc.ro
Articol scris pentru SuperBlog Spring 2021. Sponsor:  Litoralulromanesc.ro 


Comentarii