Treceți la conținutul principal

Oglindă, oglinjoară, cine e cea mai modernă bucătărie din ţară? Sunt eu - bucătăria chic utilată cu electrocasnice Franke!

 - Wow, ce bucătărie cool... Stăpâna are gusturi rafinate. Cât de spaţioasă şi modernă este, bine compartimentată, open space, cu o insulă încăpătoare unde poate servi masa chiar şi o echipă de fotbal...

- Chiar aşa, ce mobilă de bucătărie... Atât de elegantă, de culoare neagră, nu are cum să nu îţi atragă atenţia încă de la primul contact vizual. Şi ce electrocasnice chic... cred că a investit aici o avere, se aude din alt colţ al bucătăriei un comentariu.

- Super tare! Ce mă bucur că locuim aici! O să îmi facă deosebită plăcere să trag cu urechea la comentariile celor care o să păşească în casă. Cu siguranţă numai de bine vom auzi, se aude şoptind dintr-un colţ nedetectabil al blatului mobilei de bucătărie.

- Hai, mai lăsaţi vorbăria, ceşcuţelor! Tare guralive mai sunteţi. De când v-a adus stăpâna în bucătărie şuşotiţi non stop, se aude o voce groasă.

- Vai, surorilor, să facem linişte! Este roşu de furie, se vede. I s-au aprins toate ledurile. Sigur vrea să ne intimideze. Nu ar fi prima oară.

 - Credeţi că mai e nevoie să mă prezint sau să fac lucrurile să fie mai clare? Sunt unul dintre renumitele cuptoare din colecţia nouă Mythos de la Franke. Sau îmi mai puteţi spune agentul 007. De ce? Pentru că orice misiune pentru mine imposibilă, devine posibilă. Ştiaţi că stăpâna noastră preferă alimentele crocante la exterior și pline de aromă la interior? Eu, cuptorul Mythos FMY 99 HS XS Inox satinat sunt un fel de zeu al cuptoarelor. Nu pot preface apa în vin, dar am nişte funcţii cu abur cu care nu am cum să dau greş, iar mâncarea îşi păstrează de fiecare dată nutrienţii şi culoarea.  Mi s-a confesat de câteva ori stăpâna aproape cu lacrimi în ochi că sunt al naibii de bun. Şi ce credeţi? Normal că am crezut-o, îmi cunosc capacitatea. 

Gurmandă din fire, dar şi dornică să aibă mereu casa plină, când are invitaţi la masă mereu îmi turează la maximum motoraşele. De ce? Pentru că am potenţial şi datorită funcției Multicooking îşi scurtează din timp gătind până la 4 feluri de mâncare în același timp, datorită distribuției perfecte a căldurii. Şi asta nu e tot! E topită după mine ştiind că de fiecare dată după ce găteşte o ajut să facă curăţenie. Ca un "bărbat" gentil ce sunt. Cum? Mă curăţ singur doar cu apă datorită funcției mele de curățare cu abur. Aşa că, de multe ori, când îmi deschide uşa, îmi vine să îi spun: You rock, girl! Ştiu că adori să investeşti în electrocasnice de calitate şi te apreciez pentru asta! Îţi place ca totul să fie eficient, practic şi calitativ! 



Când tot ce este PRACTIC devine şi util

- Mă scuzaţi, dar trebuie să intervin. Să mă prezint, sunt plita Franke. Mai concret, modelul Maris FMA 804 I F BK. Ce mă recomandă? Funcţiile mele speciale: Bain-marie, fierbere, gătit delicat. Stăpâna mă alintă des, spune că sunt foarte competentă şi că a făcut o investiţie excelentă în mine. Ce să zic, acelaşi lucru l-aş putea spune şi eu despre ea. Fiind o fire practică, îi plac lucrurile practice, de aceea m-a şi ales. A fost dragoste la prima vedere, spune ea. Nu-mi rămâne decât să o cred pe cuvânt. Ce-i drept, fie vorba între noi, şi eu m-am cam ataşat de ea pentru că e o persoană stilată, cu bun gust. 

Ce mă mai recomandă? Păi, mai am o zonă Flexi care se poate folosi ca o singură zonă mare de gătit sau ca două zone simple pentru oale mai mici.


EFICIENŢA - cheia durabilităţii


- Cioc, cioc! Mă primiţi şi pe mine la defilare? Dacă nu, mă autoinvit! Am auzit că vă lăudaţi cu super-puterile voastre. Vreau să mă laud şi eu, dar mai întâi de toate vreau să o laud pe Maya. Este o perfecţionistă căreia îi plac lucrurile eficiente! Mi-am dat seama de prima dată când a pus ochii pe mine. A venit glonţ şi mi-a spus: Tu vei merge cu mine acasă! Nu sunt genul, dar recunosc că mi-au tremurat puţin valurile pe mine. 

Cine sunt eu? Sunt o hotă Franke. Mai concret, modelul de hotă MARIS FREE 80 (MIRROR). Am un design deosebit şi rafinat, dar sunt şi foarte eficientă. Mă încadrez perfect în peisaj, mai ales că bucătăria este realizată în stil modern. Sunt extrem de silenţioasă! Arăt bine, sunt practică, utilă şi pot fi folosită atât în modul de evacuare, cât și în cel de recirculare. Uneori, Maya se întreabă panicată: Oare am deschis hota

Să vă mai povestesc o fază amuzantă de duminica trecută când Maya a invitat nişte prieteni la prânz. Unul dintre ei s-a apropiat mirat de mine şi mi-a spus: Ce tablou interesant în bucătărie, asta chiar nu am mai văzut până acum! Abia m-am abţinut să nu exclam: sunt o HOTĂ! Undercover ce-i drept, dar sunt capabilă să mă camuflez şi să devin ce vor alţii, din câte văd. 


CALITATE înainte de toate!

- Se face cumva prezenţa? Sunt şi eu aici! Maya e cea mai bună stăpână pe care aş fi putut-o avea. Pune preţ pe calitate şi se comporta cu mine de parcă aş fi un bibelou. De multe ori am surprins-o spunând, în timp ce mă mângâia gingaş: Oare ce m-aş face fără tine, cine m-ar putea ajuta mai bine ca tine să scap de toată stiva asta de vase murdare? 

Dar mai întâi să mă prezint, aşa este politicos. Sunt maşina de spălat vase încorporabilă FRANKE FDW 614 D10P DOS C. Sunt silenţioasă,  economă şi ating clasa de energie C conform noilor reglementări referitoare la etichetarea energetică. Nu că mă dau în stambă, dar uşa mea se deschide automat la sfârşitul programului şi atenţionez că mi-am terminat treaba printr-o semnalizare luminoasă (iluminare podea).

Discuţia e perturbată la un moment dat de cheia care se învârte în yala uşii.

- Vine, Maya. Şttt... Să facem linişte, spune maşina de spălat.

Maya intră în casă cu plasele de cumpărături, dar de data aceasta nu îşi urmează ritualul obişnuit de a despacheta şi de a aranja alimentele acolo unde le este locul. Scoate din frigider o sticlă cu vin, îşi toarnă în pahar şi se aşază pe un scaun privind cu admiraţie la minunăţia de bucătărie super utilată şi plină de electrocasnice care îi fac în fiecare zi ce trece viaţa mai uşoară.

- În cinstea momentului când am intrat pentru prima dată într-un showroom Franke. Printre altele, acolo am auzit întâia oară de colecțiile Mythos, Maris și Smart, care se adaptează noilor cerințe ale noastre, consumatorii, atât în privința funcționalității, cât și a designului. A fost cea mai bună decizie din viaţa mea.

- Un pahar cu vin şi în cinstea voastră, fetelor (hota, maşina de spălat vase, plita)! Să nu te simţi marginalizat - şi în cinstea ta, cuptorule Franke! Voi mă ajutaţi să îmi termin la timp treaba, obţinând cele mai bune rezultate pe plan culinar. Poate că sună ciudat că spun asta, dar parcă suntem o familie. Cea mai unită familie din toate câte există, asta datorită vouă şi a funcţiilor pe care le aveţi. Pentru asta şi pentru toate câte vor urma, mă înclin în faţa voastră şi vă mulţumesc că existaţi. Sunt sigură că vom avea o trainică şi interesantă călătorie împreună. Fără voi, viaţa ar fi pustie...


* Sursă foto: 
  • Facebook: https://www.facebook.com/FrankeHomeSolutions.Romania
  • https://www.frankemagazinonline.ro/
* Articol scris pentru SuperBlog Spring 2021. Sponsor: Franke România




Comentarii