Treceți la conținutul principal

ACASĂ - locul unde mă bucur de investiţia făcută în materiale de construcții de calitate!

ACASĂ... câtă încărcătură emoţională poate ascunde acest cuvânt. ACASĂ este atât în apartamentul cu o cameră, cât şi într-o casă spaţioasă. ACASĂ este locul unde te întorci de fiecare dată cu drag, locul unde pui capul pe pernă, unde găteşti, unde te reuneşti cu familia, dar şi locul relaxant unde îţi reîncarci bateriile după o zi grea la locul de muncă.

Pentru mine, (A)CASĂ reprezintă un loc de refugiu, un spaţiu pe care fiecare dintre noi şi-l construieşte după bunul plac şi după nevoile pe care fiecare dintre noi le are. Este locul unde mă simt confortabil şi în siguranţă. În urmă cu doi ani, când am început demararea lucrărilor de construire a casei, adormeam şi mă trezeam de fiecare dată în gând cu imaginea locuinţei de vis pe care mi-o doream. O casă în stil mediteranean, bine termoizolată ca să trec cu bine peste iernile geroase, cu încălzire în pardoseală pentru că urăsc caloriferele şi cu ferestre mari peste tot ca să fie multă lumină. Plănuiam un proiect de casă cu două etaje: la parter voiam un living spaţios, un dressing, bucătărie open space şi o baie de serviciu. Iar la etaj intenţionam să am două camere şi o baie spaţioasă. 

Însă până ajungi să-ţi vezi cu ochii casa ridicată şi să stai pe canapeaua din living cu popcornul în mână uitându-te la filme e cale lungă, în special dacă alegi să o iei de la 0 cu construitul. Trebuie să te înarmezi cu multă răbdare şi să fii pregătit de ore de documentare în ceea ce priveşte materialele de construcţie, absolut elementare în ridicarea casei. Căutarea balastului, cimentului, a scândurei, a cuielor, fierului beton, cărămizilor de interior şi exterior, popilor de lemn, a OSB-ului, sârmelor, plasei sudate, tablei pentru acoperiş sau a ferestrelor PVC vor consuma ore de studiu intens pentru a lua cele mai bune decizii în ceea ce priveşte alegerea materialelor de construcţii.

Cum am găsit soluţia salvatoare? Într-o seară, în timp ce butonam telecomanda, atenţia mi-a fost atrasă de emisiunea Imperiul Leilor unde Cosmin Răileanu încerca să obţină o finanţare pentru afacerea sa: Vindem-Ieftin.ro. Prezentarea afacerii mi-a captat atenţia pentru că răspundea nevoilor pe care le aveam în acel moment şi în secunda doi eram deja pe site. 

vindem-ieftin.ro

Pe scurt, ca să înțelegeţi conceptul, prin intermediul site-ului se pot comanda materiale de construcţii la preţuri mult mai mici decât în magazinele de bricolaj, iar datorită negocierilor pe care angajaţii le au cu producătorii atunci când vine vorba de cantităţi mari, practic 10-15% din valoarea preţului va rămâne în buzunarul clientului.


5 paşi simpli pentru a înţelege cum funcţionează platforma Vindem-Ieftin.ro


Conceptul este unul destul de simplu, pe înţelesul oricui. După ce am citit în detaliu toate informaţiile care mi-au venit la mână, am înţeles că:

1. Ca şi client poţi trimite o SOLICITARE direct pe site-ul Vindem-Ieftin.ro prin formular, printr-un mesaj pe whatsapp, telefonic sau chiar pe Facebook.

2. Solicitarea ajunge apoi la unul dintre CONSULTANŢI, iar oferta se conturează în funcţie de cantitatea de care clientul are nevoie, zona de livrare, dar şi de stocul de la furnizor.

3. FACTURA PROFORMĂ emisă pentru oferta asupra căreia s-a ajuns la un acord este achitată de client.

4. În 5-7 zile de la efectuarea plăţii clientul îşi primeşte materialele în SIGURANŢĂ.

5. TRANSPORTUL cade în sarcina echipei Vindem-Ieftin.ro, deci o grijă în minus pentru client. 

vindem-ieftin.ro


Ce am de câştigat ca şi client dacă vreau să comand de pe Vindem-Ieftin.ro?


Pot compara ofertele de la mai mulţi furnizori;
Beneficiez de consiliere profesională gratuită;
Comand toate materialele necesare din acelaşi loc, fără alergătură şi timp irosit prin magazine;
Obţin materiale de calitate cu aceiaşi bani;
Comanda se face online, simplu şi rapid, fără bataie de cap;
Materialele sunt livrate cu certificat de garanţie direct la adresa la care doresc.


Vindem-Ieftin.ro are și un grup VIP. Cine poate face parte și ce avantaje poate avea? 

Din grupul VIP al Vindem-Ieftin.ro pot face parte două categorii de clienţi:
1. Clienţii care au cumpărat cel puţin o dată prin intermediul site-ului și doresc să achiziționeze produse din minimum 5 categorii din portofoliul Vindem-Ieftin.
sau
2. Clienții care au cumpărat de minimum două ori și doresc să achiziționeze produse din minimum 3 categorii din portofoliul Vindem-Ieftin.

În ceea ce priveşte beneficiile, veţi fi lămuriţi pe deplin urmărind explicaţiile oferite în filmuleţul de mai jos.


De ce aleg să investesc în materiale de calitate de la Vindem-Ieftin.ro?


Acum, după ce lucrările de construcţie la casa mea au fost finalizate cu succes şi stau în sfârşit pe canapeaua mult dorită, pot veni cu nişte concluzii legate de investiţia în materialele de construcţii. Premisa de la care am plecat a fost că o casă o ridici de la 0 o dată în viaţa, aşa că trebuie să primeze calitatea. Totuși, pentru mine, casa ideală este o casă construită ieftin, dar și calitativ, cu accentul pus pe calitatea materialelor. Ce garantează nişte materiale calitative? 


DURABILITATE

Atunci când alegi nişte materiale de calitate, automat acestea asigură durabilitatea unei construcţii şi o întăresc ca pe o fortăreaţă, iar şansele ca un perete, un gard, tencuiala, de exemplu, să necesite reparaţii într-un timp scurt sunt destul de mici. De asemenea, avantajul mai este că un produs de calitate are un aspect mai plăcut, un punct în plus pe partea estetică.

Cu ce te poţi alege achiziţionând nişte materialele slabe calitativ? Nu este greu de intuit. Am mulţi prieteni care nu au acordat mare atenţie acestui aspect şi s-au trezit imediat după mutarea în noua locuinţă cu fisuri prin tavan sau găuri prin pereţi.


SIGURANŢĂ

Indiferent de factorii externi, cum sunt condițiile meteorologice, de exemplu, materialele de calitate se menţin şi garantează siguranţa construcţiei. Nimeni nu cred că şi-ar dori ca la un vânt mai puternic să se trezească cu tabla de pe acoperiş îndoită sau că plouă în casă.

vindem-ieftin.ro

REZISTENŢĂ

Cu toţii ne dorim o locuinţă sigură şi solidă care să nu ne cauzeze probleme în timp. În ceea ce priveşte rezistenţa, fie că ne construim de la 0 locuinţa, fie că vrem doar să o renovăm, trebuie pus accent pe materiale de calitate pentru a obține şi a menţine o structură rezistentă în timp. 


ECONOMIE

Investiţia în materiale de calitate ne oferă siguranţa că nu va trebui să facem reparaţii des, deci nu vom scoate bani din buzunar pentru reparaţii lunar sau la intervale scurte de timp. Totodată, investiţia în materiale slab calitative, poate aduce pagube care se rezumă la costuri mari în timp, iar pentru proprietar nu înseamnă decât deranj, bătaie de cap şi mult stres. 


Cum ajută materialele de construcţie de la Vindem-Ieftin.ro să ne transformăm CASA în ACASĂ


Când am demarat lucrările pentru construirea casei şi mi-am întocmit lista de materiale, am ştiut încă de la început că voi investi în materiale de calitate pentru că îmi doream:

  • Ca locuinţa mea să îşi păstreze ani la rând proprietăţile de rezistenţă şi stabilitate.
  • Să investesc în materiale de construcţie rezistente la foc. Ca o paranteză aici - tot timpul mi-am dorit o locuinţă din lemn. Însă punând în balanţă avantajele şi dezavantajele unei astfel de locuinţe, am ajuns la concluzia că doar cărămida mă poate ajuta ca locuinţa mea să fie ferită de incidente neplăcute, împiedicând răspândirea focului cu repeziciune.
Caramida-Retro-Pastorie vindem-ieftin.ro
  • Să am un acoperiş rezistent care să nu necesite reparaţii la primul vânt mai puternic sau la o ploaie torenţială violentă. De exemplu, țigla metalică Wetterbest Cardinal asigură cea mai mare rezistență la raze ultraviolete, dar si cea mai mare rezistenţă la coroziune. Are şi un design plăcut fiind disponibilă pe mai multe culori.

Tigla Metalica Wetterbest Cardinal
  • Să am casa prevăzută cu un sistem de izolaţie termică şi fonică.
Bineînţeles, că pentru confortul fiecăruia dintre noi o mare importanţă o au şi uşile, ferestrele, gresia, faianţa, parchetul, tencuiala decorativă etc.


În loc de concluzii...


Şi în timp ce stau în fotoliul meu comod, din noua mea căsuţă în care am investit numai materiale de calitate, mă cuprinde o stare de relaxare. ACASĂ este locul unde mă regăsesc, unde îmi pun ordine în gânduri, unde îmi reîncarc bateriile. ACASĂ este pentru mine TOTUL. 

Pentru voi ce înseamnă ACASĂ și pe ce materiale puneți cel mai mare accent atunci când vreți să vă renovați locuința sau atunci când intenționați să construiți o casă de la 0?


*Sursă foto: https://vindem-ieftin.ro/, https://www.facebook.com/vindemieftinro/
*Sursă video: Youtube: Grupul Dedicat V.I.P. - Doar la Vindem-ieftin.ro Consultanta Profesionala
*Articol scris pentru SuperBlog Spring 2021. Sponsor: Vindem-Ieftin.ro 

Comentarii