Treceți la conținutul principal

Un Crăciun de poveste în familie, multe cadouri şi un aliat pe măsură: ANSWEAR!

Se apropie cea mai frumoasă sărbătoare din an, Crăciunul, iar pregătirile sunt deja în toi. Bradul este împodobit şi treptat, treptat mă las învăluită de magia sărbătorilor ascultând zilnic colinde şi aşteptând cu mare nerăbdare difuzarea la TV a filmelor "Singur acasă" cu Culkin Macaulay pe care le-am văzut de n ori, dar ce contează dacă mă bucură şi îmi aduc un zâmbet pe chip de fiecare dată?

Crăciunul = bucuria de a dărui 🎁

Dar Crăciunul, înseamnă pentru mine mai mult. Înseamnă bucuria de a dărui şi de a-i face pe cei dragi fericiţi. Înseamnă bucuria din seara de Ajun când fiecare membru al familiei, reunită în jurul bradului, îşi primeşte cadoul şi îl desface cu mare nerăbdare în timp ce zâmbeşte larg la cameră pentru imortalizarea momentului, un obicei pe care îl respectăm de câţiva ani pentru că ne place să strângem amintiri de care să ne aducem aminte cu mare drag peste ani.

Întotdeauna încep să cumpăr cadourile pentru cei dragi de pe la sfârşitul lui noiembrie ca să fiu sigură că vor fi livrate în timp util. Îmi dedic mult timp începând de la alegerea lor şi până la detaliile împachetării. Prefer să îi surprind şi să le fac o bucurie cumpărându-le ce îşi doresc, asta după ce duc o muncă de detectiv tot anul pentru a le afla dorinţele. Pentru că toţi ştim că de Crăciun dorinţele devin realitate.

Dacă anul trecut, pe vremea asta, străbăteam faimoasele străzi cu magazine luxuriante din Miami pentru a cumpăra cele mai fancy articole pentru cei dragi, anul acesta sunt nevoită să mă resemnez şi să mă conformez situaţiei actuale. Pentru că nu am timpul necesar să străbat magazinele cu masca pe faţă, care mai mult mă stresează şi îmi distrage atenţia de la a analiza în detaliu articolele pe care vreau să le cumpăr, prefer să stau acasă şi să fac cumpărăturile online de pe canapea, învelită cu o pătură pufoasă, cu o cană cu ceai fierbinte în mână şi cu laptopul în braţe. Aşa îmi pot permite luxul să mă gândesc de două ori înainte să adaug în coşul de cumpărături un lucru, să analizez bugetul pe care îl am şi să văd dacă articolele selectate se încadrează sau dacă se potrivesc persoanei căreia vreau să îi fac cadoul.

Sfaturi pentru cumpărături 

Înainte de a vă vorbi despre ce cadouri vreau să cumpăr pentru a le dărui celor dragi anul acesta, vreau să subliniez 3 reguli elementare de care ţin cont cu sfinţenie în "luna cadourilor" pentru o bună organizare şi gestionare a situaţiei:

Notaţi persoanele cărora vreţi să le oferiţi cadouri şi eventual adăugaţi câteva notiţe despre ce şi-ar dori să primească sau ce consideraţi că le-ar plăcea să primească.

Este important să ştiţi de la început câţi bani sunteţi dispuşi să cheltuiţi pentru fiecare cadou în parte. Trebuie să menţionez că în această perioadă încă sunt foarte multe reduceri, aşa că dacă aveţi puţin timp să alocaţi căutărilor, cu siguranţă veţi găsi articole la preţuri pentru toate buzunarele.

Intervine stresul, presiunea timpului şi riscaţi să nu mai acordaţi timp detaliilor şi să cumpăraţi tot ce vă cade la mână fără a mai ţine cont de vreo preferinţă.

Anul acesta, partenerul meu în alegerea cadourilor va fi Answear.ro. Îmi doresc să cumpăr toate darurile, pentru toată lumea, din acelaşi loc pentru a-mi fi mai uşor să gestionez în detaliu întreaga acţiune, aşa că în cele ce urmează o să vă prezint cadourile în funcţie de stilul fiecărui membru al familiei.

La vânătoare de cadouri pe Answear.ro 🎅🎅🎅

Pe mama o caracterizează stilul elegant. Are prestanţă şi întotdeauna a ştiut să poarte hainele cu stil. Să dea viaţă unor lucruri cărora aparent nu le mai dai vreo şansă. Integrat în diferite combinaţii, orice lucru vestimentar pe care îl are prinde formă. Te uiţi în dulapul ei şi vezi aşezat la milimetru fiecare lucruşor, aşa îţi dai seama câtă atenţie acordă hainelor şi cât de mult le preţuieşte. 

Îi plac mult rochiile de damă şi de când o ştiu, garderoba ei a fost plină de zeci de modele din materiale începând de la mătase şi terminându-se cu lână, în culori dintre cele mai ţipătoare. Viaţa înseamnă culoare, iar ceea ce punem pe noi ne reprezintă în totalitate şi spune ceva despre starea noastră de spirit în momentul purtării, mi-a spus de nenumărate ori mama. Pentru că anul acesta vreau să o surprind, o să îi cumpăr o rochie Desigual confecţionată din tricot ornamentat, cu mânecă scurtă, pe care cu siguranţă o va adora. Pe lânga aceasta, m-am mai gândit la o poşetă dintr-un material împletit. Are o colecţie impresionantă de genţi, aşa că o să îi placă fără doar şi poate.

Sora mea adoră stilul office. De dimineaţă până seara stă îmbrăcată la lucru în cămăşi şi pantaloni călcaţi la dungă şi încălţată cu pantofi cu toc sau botine, în funcţie de anotimp. Pentru că ştiu ce îşi doreşte şi pentru că vreau să merg la sigur, o să îi comand ceasul de damă mult dorit din colecţia Dkny cu o brăţară tip bijuterie şi un palton Answear Lab confecţionat dintr-un material cu lână care îi făcea cu ochiul de mult timp, aşa că este ocazia ideală să îi fac o surpriză.

Tata este un fan înfocat al stilului sport. Ar purta de dimineaţă şi până seara numai tricouri şi veste şi ar sta încălţat doar în adidaşi. Numai la evenimente speciale îl vedem îmbrăcat mai elegant când trebuie să se conformeze dress code-ului. În rest, trebuie să îi înţelegem pasiunea pentru lucrurile lejere, în care se simte ca un fulg de nea, după cum chiar el spune. Aşa că m-am hotărât să îi cumpăr un tricou pentru bărbaţi Reebok 100% din bumbac pe care îl poate lua la sală şi o pereche de adidaşi din colecţia Nike Sportswear cu talpă din gumă în care va simţi că pluteşte în timp ce merge datorită faptului că sunt uşori şi confortabili.
Pentru cele două prietene ale mele - Adina şi Cris, care au adoptat în ultimele luni lucrând acasă "stilul pijama", m-am gândit să le cumpăr câte un cadou din categoria lenjerie pentru damă de pe Answear.ro. Şi ce li s-ar potrivi mai bine decât câte o pijama? Sunt sigură că se vor bucura foarte mult când vor vedea minunatele pijamale de la Medicine confecţionate din ţesătură ornamentată cu imprimeuri drăguţe.
Lista de cadouri pentru persoanele dragi s-a cam terminat. În ceea ce mă priveşte pe mine, eu sunt adepta stilului casual. În eventualitatea în care Moşul citeşte acest articol, am şi eu un wishlist. Poate va ţine cont şi de dorinţele mele 😀. Mi-aş dori ca anul acesta să primesc o pereche de cizme de damă Emu Australia din piele naturală (ce îmi place cel mai mult la ele este că sunt rezistente la apă) şi o rochie Hugo din ţesătură subţire, elastică, din bumbac, pe care să o port în seara de Ajun.
Voi ce cadouri vă doriţi să primiţi de Crăciun? Vă lansez o provocare şi vă invit să răspundeţi la câteva întrebări.




Sursă foto: Answear.ro, Canva. Colajele au fost realizate în Canva.
Articol scris pentru SuperBlog 2020, Autumn Edition. Sponsor: Answear.ro

Comentarii