Treceți la conținutul principal

Black Friday în pandemie? Answear.ro, multe reduceri şi stiluri fashion să fie!

Recunosc, nu există plăcere pe lumea asta mai mare decât să cumpăr haine la reducere. Întotdeauna fac investiţii cu cap şi dacă am un articol preferat mai scump care depăşeste bugetul, mi-l pun în coş şi aştept valul de reduceri. 

De când cu pandemia, pot spune că am făcut achiziţii numai din online la preţuri super avantajoase, iar garderoba mea a fost reînnoită aproape 100%. Cei trei paşi simpli pe care i-am urmat au fost să îmi aleg de pe site articolele care îmi plac, să le adaug în coş şi să plătesc factura cu cardul (cea mai folosită metodă de plată de mine de când cu pandemia), iar în două maximum trei zile curierul îmi aducea la uşă pachetul. Ce urma... nu este greu de intuit. Parada modei prin casă şi zeci de outfit-uri pe care încercam să le construiesc, pentru că da, un articol vestimentar îl poţi integra în diferite ţinute cu puţină imaginaţie şi cu un strop de pasiune pentru fashion. Deci efort 0 pentru mine în toată această acţiune şi un avantaj de nepreţuit: toate articolele cumpărate online le găsesc într-un singur loc, împărţite pe secţiuni, nu mai trebuie să îmi pun masca şi să încep să parcurg kilometri prin magazine. 

Faţă de anii trecuţi şi având în vedere contextul pandemiei, mi s-a părut că anul acesta au fost mai multe perioade de reduceri, cu atât mai bine pentru noi, vânătorii de articole la preţ mic. Cine poate spune STOP când vine vorba de haine reduse? Un locşor în dulap se găseşte oricând pentru o nouă rochie, un palton, un pulover sau o pereche de cizme. Ba mai mult, în perioadele promoţionale merg pe premisa: de ce să dau banii pe un produs la preţ întreg când cu aceiaşi bani pot cumpăra două sau mai multe articole vestimentare? Nu în ultimul rând, recunosc că mă gândesc la două aspecte când fac cumpărături: îmi bucur sufletul cumpărându-mi ceea ce îmi place şi totodată contribui la menţinerea economiei pe linia de plutire.

De obicei, achiziţionez haine de sezon pentru că îmi place să mă bucur de prezent şi de noutăţile vestimentare. Nu ştii niciodată ce se va purta peste două sezoane şi ce se mai schimbă, aşa că de fiecare dată prefer să mă limitez doar la lucruri specifice anotimpului pe care îl traversăm. Pentru că îmi place să port haine cât mai actuale şi fiind o împătimită a shopping-ului, cel puţin o dată pe an împachetez hainele pe care nu le mai port şi le donez. Pe această cale, încurajez cât mai mulţi oameni să facă acest gest: atât cât pot şi dacă îşi permit să ofere şi altora care chiar au nevoie. 

Cu toţii ştim că se apropie Black Friday cu rapiditate, aşa că Answear.ro m-a provocat să vorbesc despre hainele pe care mi le-aş dori să le găsesc la un preţ redus. Drept urmare, în cele ce urmează, o să vă prezint 3 ţinute de care m-am îndrăgostit şi pe care aş vrea să le găsesc reduse pentru a le putea achiziţiona.

O ţinută de iarnă pentru zile friguroase

Suntem în pandemie, dar tot trebuie să ieşim din casă, chiar şi pentru a face cumpărăturile necesare traiului zilnic. Având în vedere că din martie biroul de la muncă s-a mutat în sufrageria proprie, prefer să fac de câteva ori pe săptămână drumul până la magazin pe jos pentru a-mi lua cele necesare şi pentru a-mi reîncărca bateriile. Iarna îşi intră treptat, treptat în rol, aşa că am nevoie de haine la reducere călduroase. 

Nu sunt o starletă de la Hollywood, dar asta nu înseamnă că nu deţin şi nu îmi cumpăr haine de firmă. Aşadar, tot ce fac este să intru pe answear.ro şi să îmi salvez în wishlist: o geacă de puf din colecţia Colmar, un fular negru din tricot negru Liu Jo, o căciulă călduroasă Napajiri, o pereche de mănuşi Pepe Jeans, o pereche de cizme de piele Tamaris, o pereche de jeansi negri basic skinny cu talie înaltă Medicine şi un pulover Only cu guler pe gât confecţionat din tricot gros. O ţinută tip top,  aş zice.

Ajunul Crăciunului - o ţinută casual şi multe poze lângă brad

Nimic nu poate aduce mai multă bucurie în sufletul meu decât sărbătoarea Crăciunului. Când eram mică, în fiecare an, în 24 Decembrie seara, mama ne îmbrăca pe mine şi pe sora mea în cele mai frumoase hăinuţe cumpărate special pentru a le purta în noaptea de Ajun şi în cea mai mare linişte, cu prăjituri pe farfurie şi o cană de lapte puse lângă sobă îl aşteptam pe Moş (exact ca în filmele americane 😅).

Ei bine, anul acesta, departe de ai mei, o să îmi împodobesc brăduţul cu cele mai frumoase ornamente, o să îmi aranjez un colţ de poveste pentru a face poze şi a imortaliza momentele unice de anul acesta pentru că da, este un an cu totul şi cu totul special. Păstrez de ani de zile  cu stricteţe un obicei din copilărie, şi anume acela de a avea haine noi de Craciun, aşa că îmi trebuie o ţinută casual, drăguţă şi confortabilă de... stat prin casă şi de luat cina într-un cadru restrâns şi familar. Aşa că aleg o ţinută formată dintr-o pereche de jeansi din colecţia Diesel, un pulover din colecţia Answear Lab cu un decolteu rotund confecţionat din tricot gros şi nişte UGG-uri din piele naturală. 

Seara de Revelion - O ţinută glamour

Întotdeauna mi-au plăcut ţinutele elegante, dar cu bun gust. De aceea, aleg ca într-o lume plină de Kardashians să fiu o Diana. Nu vă gândiţi că vreau să fiu prinţesă, nu am sânge albastru şi nici stilist vestimentar. Doar că Lady D întotdeauna mi-a inspirat simplitate, rafinament şi strălucire cu fiecare apariţie a ei în public.

Având în vedere contextul actual, pentru Revelion, cum era de aşteptat, nu am planuri, însă cu siguranţă voi petrece cu familia şi vom lua masa împreună. Nu contează absolut deloc că sunt acasă şi că nu voi merge nicăieri, momentul dintre ani vreau să mă găsească într-o rochie roşie de la Calvin Klein (cu toţii ştim că în noul an trebuie să purtăm un strop de roşu pe noi) şi încălţată cu o pereche de pantofi stilleto cu toc din piele de la Karl Lagerfeld. Ţinuta nu va avea nevoie de prea multă accesorizare, aşa că o pereche de cercei Swarovski va da un plus de rafinament întregii ţinute.

Având în vedere că se apropie perioada sărbătorilor, trebuie să pregătesc multe cadouri pentru cei dragi. Black Friday pe ANSWEAR.ro e o oportunitate pentru mine de a le cumpăra surorii mele un rucsac, mamei o geacă, tatălui o nouă pereche de încălţări şi prietenelor câte un accesoriu: un fular, o căciulă, mănuşi sau chiar bijuterii.  Abia aştept să văd ce oferte vor fi şi cum o să rezist tentaţiilor.

Nu în cele din urmă, aş vrea să vă propun pe final să luaţi parte la provocarea mea - un sondaj legat de achiziţionarea hainelor în pandemie şi de aşteptările pe care le aveţi de Black Friday. Apreciez răspunsurile sincere şi completarea lui într-un număr cât mai mare. Un Black Friday cu multe reduceri şi produse pe placul vostru vă doresc!





Articol scris pentru SuperBlog 2020, Autumn Edition. Sponsor: ANSWEAR.ro

*Sursă foto: answear.ro. Colajele si gif-ul au fost realizate în Canva utilizând fotografii de pe answear.ro

 

Comentarii