Treceți la conținutul principal

Antrenati-va degetele! Incepe editia de toamna SuperBlog2020!

E toamna si acest lucru nu poate insemna decat o noua editie SuperBlog, mai exact cea de-a 21-a editie a competitiei. De 12 ani incoace, din 2008, 1 Septembrie marcheaza deschiderea inscrierilor in SuperBlog.

Tot ce pot sa spun e ca sunt gata de o noua aventura pentru ca ultima data am participat in 2013. Intreaga experienta a fost una dintre cele mai intense pe care le-am trait.  Am invatat cum sa pun suflet in fiecare proba si m-am incarcat cu emotie citind si articolele celorlalti. Am intalnit oameni speciali, cu talent, persoane cu adevarat devotate pasiunii lor. Mi-a placut, de asemenea, maniera in care participantii au ales sa trateze probele. Am citit articole care m-au emotionat pana la lacrimi, franturi din viata fiecaruia: povesti despre casele parintesti, despre bunici, despre iubiri uitate in trecut, despre frumusete si arta, vacante exotice, calatorii legendare si secrete bine tainuite.

SuperBlog – taram de basm pentru creatie

Am tesut cu ite de reverie propriile basme. Fie ca ne-am imaginat, fie ca ne-am intors in timp, fie ca ne-am inspirat din trecut sau din lucrurile pe care le traim zi de zi, am aratat ca suntem niste concurenti care nu ne ferim de competitie. In fond, cu totii suntem niște invingatori. Castigam experienta, legam prietenii, invatam sa scriem sub presiunea timpului, luam tot ce ii mai bun din fiecare experienta pe care o traim scriind. 

Desi clasamentul este cel care face diferenta, as adauga faptul că victoria nu apartine doar celui care iese pe primul loc, ci tuturor care au curajul sa se inscrie in această competitie. Pentru mine SuperBlog a insemnat sa astept cu sufletul la gura fiecare jurizare si sa tresar la orice miscare a clasamentului. Am fost trista atunci cand am primit o nota mai mica decat ma asteptam, dar si bucuroasa cand notele mele au sarit de 90 de puncte. M-am ambitionat sa scriu de fiecare data mai bine decat am facut-o ultima oară. Anul acesta ma reinvetez cu SuperBlog! E un început special, cu o semnificatie si cu o incarcatura emotionala aparte! La treaba, avem multe lucruri de facut si aratat toamna asta! 😊

Ce mai asteptati? Completati formularul de inscriere si intrati in joc! :) Veti trai senzatii mai puternice decat cele  dintr-un roller coaster.


Comentarii