Treceți la conținutul principal

Traieste fiecare clipa ca si cand ar fi ultima

De mica mi-a placut sa citesc. Erau momente, mai ales in perioada vacantelor, cand adormeam si ma trezeam citind. Asa ma relexam, asa ma rupeam de ce traiam zilnic si in felul asta puteam sa visez... sa visez ca intr-o buna zi o sa ma realizez, ca o sa am un job care o sa imi asigure tot ce imi doresc si ca o sa calatoresc in jurul lumii.

In timp, dupa drumuri grele, stat departe de familie, la sute de kilometri, multe nopti nedormite in vederea pregatirii pentru examene, si mai ales, dupa ce ani la rand, prin prisma cartilor, m-am vazut in diverse ipostaze si locuri, am inceput sa calatoresc in jurul lumii. Continui sa cunosc oameni si culturi noi si traiesc fiecare oportunitate pe care mi-o ofera viata cu acelasi nesat cu care visam candva.

Imi amintesc si acum vorbele unei persoane dragi: "Sa continui sa lupti, indiferent daca totul se prabuseste in urma ta si sa crezi in tine. Sa crezi ca esti cea mai buna, ca vei reusi si niciodata sa nu pleci capul in fata nimanui". Din pacate, ea nu mai e. Iar eu tot incerc sa nu ma abat de la drumul meu si sa merg tot drept. Desi uneori mai dau si de coborasuri, ca asa e viata, cu bune si cu rele: acum esti trist, in secunda urmatoare zambesti, plangem, radem, glumim si suntem seriosi, dar important este sa nu punem punct acolo unde este loc doar de virgula. :)

Daca nu ne-am mai gandi la ce ne rezerva ziua de maine si daca ne-am concentra mai mult la ce traim in prezent, daca nu ne-ar mai interesa atat de mult ce fac altii si ne-am focaliza atentia doar pe ce facem noi, daca am fi mai blanzi, mai ingaduitori cu cei din jur, dar si cu noi insine, daca nu ne-am mai pune atatea bete in roate si daca nu am mai despica firul in patru, daca ne-am vedea mai mult de ale noastre, probabil ca am incepe sa vedem si alte culori in afara de alb si negru.

Traieste fiecare clipa ca cand ar fi ultima! Ia-ti intotdeauna "la revedere" cu zambetul pe buze, suna-ti in fiecare zi apropiatii si spune-le cat de mult inseamna pentru tine, ajuta atunci cand un om este pus la grea incercare, ofera din putinul tau si celor care nu au, imbratiseaza cu putere si nu privi in urma, multumeste pentru ce ai si nu te razvrati pentru ceea ce iti lipseste. Traieste fiecare clipa cu bucurie, fara sa te gandesti la ce va fi in secunda urmatoare sau la ce iti va rezerva ziua de maine. Ofera tot ce ii mai frumos pentru ca ce dai, acelasi lucru primesti. In egala masura, nici mai mult, nici mai putin.

Continua sa crezi in tine, iar atunci cand ai un moment de slabiciune, gandeste-te ca dupa ploaie intotdeauna iese curcubeul.

Sursa foto: adevarul.ro



Comentarii

  1. Efectiv am savurat fiecare rând din articol! "Buna" cu siguranță e fericită cu o asemenea nepoată! Felicitări pentru tot ce scrii, deşi este ploios acum afară,articolul tău mi-a pus un zâmbet pe buze! 🍁🤗

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu