Treceți la conținutul principal

VACANȚA PERFECTĂ ÎN BAHAMAS!

   
     Valurile mării îmi loveau puternic picioarele și cu greu reușeam să-mi mențin echilibrul. Pălăria mea enormă de paie care îmi acoperea în întregime ochii, mi-a fost luată de vânt de câteva ori. De fiecare dată o fixam mai bine decât o făcusem ultima dată în speranța că nu va mai fi nevoie să alerg după ea. Mă minunam de apa turcoaz și de faptul că pot să-mi văd picioarele cum se bucură de mângâierea mării. Costumul de baie era în ton cu marea, de un albastru deschis, iar din loc în loc câte o perlă îl făcea să pară de-a dreptul unic, special. Efectele pe care le produceau când soarele se oglindea în ele, erau spectaculoase. O reflexie de culori, o explozie de curcubeie. Când vedeam că pielea mi se încrețește de la atâta răsfăț în apă, ieșeam pe nisip și în el mi le și uscam. Eram fericită că după atâta timp mă pot bucura în sfârșit de Soare, de Mare, de...
        Dar brusc nu mai sunt pe insula mea, înconjurată de nisip și apă cât vezi cu ochii. Ceva se întâmplă, dar oare ce? Am omis eu sau pe insula asta cresc lăcrămioare?
        - Oare realizezi ce spui, domnișoară? Unde să crească lăcrămioare? În nisip? răspunde subconștientul meu. 
        - Oh, dar le simt aici, aproape de mine. Vai, dar ce miros parfumat, ce iz...

       Deschid un ochi cu greu dar și cu teama că visul meu se va spulbera de îndată ce mă voi trezi. Deci de aici venea izul ăla parfumat din vis... Pe pernă am găsit un buchet de lăcrămioare - unele dintre cele mai minunate flori de pe pământ în opinia mea pentru că inspiră atâta sensibilitate, gingășie, puritate, cum nici o altă floare nu o transmite. Am luat buchețelul și l-am dus la nas pentru a respira parfumul lor care creează dependență, dar și pentru a-mi grăbi trezirea care de cele mai multe ori e problematică. În timp ce leneveam în pat și mă tot foiam, am dat cu piciorul peste o cutie pe care până în acel moment nu o văzusem. Am început să-mi fac repede o evaluare: "Astăzi este 30 mai, ziua mea este pe 15 august, deci este imposibil să-mi  primesc cadoul cu câteva luni înainte. Crăciunul a trecut de mult timp, deci Moș Crăciun nu poate fi, iar iepurașul a lăsat un cadou pentru mine acum două săptămâni. Oare cine vrea să-mi însenineze dimineața și cu ce prilej?", mă întrebam în timp ce analizam cutia. Pe pachetul frumos ambalat scria cu majuscule "VACANȚA PERFECTĂ". Curioasă din fire, m-am grăbit să deschid cutia care avea atașat și un bilețel pe care scria "Ghici unde plecăm mâine?!" Păi eu de unde să știu unde plecăm? Dragă mamă, căci despre tine e vorba, nu puteai să scrii pe bilet și despre ce destinație e vorba? Mă lași să dau cu presupusul? Gândindu-mă la locul unde urma să plecăm, am uitat de cadoul care era împachetat destul de bine. Când în sfârșit am reușit să despachetez, am avut o surpriză de proporții. Ei bine, în mâini țineam costumul de baie în care mă visasem cu câteva minute în urmă. Da, da, citești bine. Chiar acel frumos costum albastru coral cu perle de la Jolidon. Mi se părea ireal, credeam că retrăiesc visul. Dar nu trăiam decât un  moment ciudat. Nici nu am povestit acel episod ulterior de teamă  că nu voi fi crezută.
       Și cum mama a refuzat să-mi dea detalii, eu a trebuit să-mi dau cu presupusul în timp ce-mi îngrămădeam în valiză costumele de baie, pălăriile, șlapii, ochelarii de soare și cremele pentru protecție solară. Și câte destinații de vacanță sunt, câte mări, câte insule, câte locuri, câtă bătaie de cap... Coasta de Azur, Bora Bora - două locuri minunate dar opulența aici e în floare. Grecia, Turcia, Italia  - am fost de mult prea multe ori, e imposibil să mergem din nou. DIN NOU? Asta chiar că nu aș vrea să aud. Oare au ales ca în fiecare vară Marea Neagră? 
      M-am dat bătută și mi-am văzut de împachetatul hainelor. Grăbită și stresată de destinația necunoscută,  m-am împiedicat de cutia în care am găsit costumul de baie. Și am văzut cum o sticlă cu un frumos dop de plută se rostogolește. Nisip roz. Am repetat de câteva ori în gând. Bahamas - Harbour Island? Cum de mi-a scăpat tocmai Bahamas? Trebuia să-mi treacă prin minte că cei mai buni prieteni ai familiei mele locuiesc la doar câțiva kilometri de plajă. Și apoi un alt indiciu, costumul de baie turcoaz. Cum de mi-au scăpat tocmai detaliile astea? Și cât mi-am bătut capul...
    Chiar dacă părinții au vrut să fie o surpriză, nici de data asta nu le-a ieșit. Doar știu că am spirit de investigație! Mare, soare, Bahamas - vacanța ideală!

http://www.infoturism.ro/atractii-turistice/cele-mai-frumoase-plaje-colorate/


Articol scris pentru SuperBlog spring 2013!

       

Comentarii