Treceți la conținutul principal

Inevitabilul final

      

   
      Pe planeta Spring SuperBlog 2013 s-a lucrat de zor în ultima lună. Sponsorii au lansat provocări  pe care bloggerii le-au onorat așa cum au putut. A fost prima mea participare la un astfel de concurs și tot ce pot să spun este că mi-a deschis apetitul pentru a scrie. Am învățat cum să pun suflet în fiecare probă și m-am încărcat cu emoție citind și articolele celorlalți. Am întâlnit oameni speciali, oameni cu talent, oameni în adevăratul sens al cuvântului. Persoane inteligente și devotate pasiunii lor. Dincolo de bloguri am avut ocazia să cunosc poveștile de viață ale fiecăruia, povești la care de cele mai multe ori vrei să te reîntorci. Mi-a plăcut maniera în care participanții au ales să trateze probele. Am citit articole care m-au emoționat pâna la lacrimi. Sunt de fapt frânturi din viața fiecăruia, povești despre casele părintești, despre bunici, despre iubiri uitate în trecut, despre frumusețe și artă, despre farmec, despre poveștile din spatele cadourilor, vacanțe exotice, călătorii legendare și secrete bine tăinuite. Au țesut cu ițe de reverie propriile basme. Fie că și-au imaginat, fie că s-au întors în timp, fie că s-au inspirat din trecutul  lor sau din lucrurile pe care le trăiesc zi de zi, au arătat că sunt niște concurenți care nu se feresc de competiție. În fond, cu toții suntem niște învingători. Câștigăm experiență, legăm prietenii, învățăm să scriem sub presiunea timpului, luăm tot ce îi mai bun din fiecare experiență pe care o trăim scriind. Deși clasamentul este cel care face diferența, aș adăuga faptul că victoria nu aparține doar celui care iese pe primul loc, ci tuturor care au avut curajul să se înscrie în această competiție. Am așteptat cu sufletul la gură fiecare jurizare și am tresărit la orice mișcare a clasamentului. Am fost tristă atunci când am primit o notă mai mică decât mă așteptam, dar și bucuroasă când notele mele au sărit de 90 de puncte. M-am ambiționat să scriu de fiecare dată mai bine decât am facut-o ultima oară. Tot ce pot să spun e că mi-a reușit. Și acesta este doar începutul unui drum frumos pe care mi-l clădesc încet, încet, modelând literele și jucându-mă cu înțelesul cuvintelor. Mă despart de această competiție cu o umbră de tristețe. Ca orice vis frumos, a durat mult prea puțin. Dar rămân cu multe amintiri frumoase, cu prieteni talentați, cu povești rupte parcă dintr-o altă lume. Aștept cu nerăbdare ediția din toamnă în care mă voi implica mult mai mult și voi încerca să continui sa adaug file de poveste la competiția care se numeste SuperBlog
     Partenerii media au un rol important în toată această competiție. Ei ajută SuperBlog să fie cunoscut, și facilitează comunicarea cu bloggerii participanți. Aș putea să-i numesc "oamenii din umbră", oamenii care supervizează atent fiecare mișcare făcută în concurs. Munca lor este una inedită, în fond trebuie să  anunțe cu surle și trâmbițe provocările care ne sunt lansate nouă bloggerilor, au rolul de a promova concursul pe diverse site-uri de socializare, radio și televiziune. Sunt norocoși pentru că intră în contact cu oameni deosebiți, talentați. De asemenea, aceștia se remarcă prin abilități de comunicare, talent dar și prin capacitatea de a reuși să pună în evidență competiția și bloggerii care participă. Cred că orice blogger își dorește să devină partener media, chiar și eu visez la acest lucru.
      Vreau să mulțumesc SuperBlog pentru această competiție minunată care scoate din fiecare blogger partea mai puțin cunoscută, emoția și talentul. Mulțumesc celor care mi-au jurizat articolele și care mi-au trecut pragul blogului de câteva ori pe săptămână. Mulțumesc celorlalți concurenți care mi-au citit blogul și mi-au apreciat articolele. Vă mulțumesc vouă, tuturor celor care ați avut încredere în mine. În fond în fiecare articol mi-am pus o parte din suflet.
     Anul acesta  SuperBlog mi-a adus primăvara în suflet! E un început special, cu o semnificație și cu o încărcătură emoțională aparte!


Articol scris pentru SuperBlog Spring 2013!

Comentarii