Treceți la conținutul principal

Etapa 2. Cadourile și poveștile din spatele lor

      Se întâmplă des să primim cadouri, însă de puține ori suntem cu adevărat impresionați de ele. De cele  mai multe ori, simbolul și povestea cadoului pe care îl primești sunt mai importante decât produsul în sine. 
Aveam vârsta de 12 ani când am primit cel mai frumos cadou pe care îl port și acum, după 9 ani, pe un deget de la mâna dreaptă. Venisem de la școală și tocmai îmi aruncasem ghiozdanul pe jos, uimită de biletul care era lipit pe ușa de la intrarea în casă: "Urmărește săgețile!". Am urmărit săgețile  care duceau spre camera mea cu o curiozitate ce nu poate fi descrisă în cuvinte, și am zărit o cutie mare frumos împachetată. Preț de câteva minute, am admirat cutia frumos decorată dar nu am mai avut răbdare și m-am apucat să o despachetez. Am reușit să desfac acea cutie dar... în interiorul ei era una mai mică. Avea atașat chiar și un bilețel: "Bucură-te de lucrurile mărunte din viață, căci într-o zi te vei uita înapoi și vei realiza că erau lucruri mari!". Probabil la acea vârstă nu am conștientizat sensul acelor cuvinte. Am continuat să desfac și am dat de altă cutie. Și alta. Și alta. Am desfăcut vreo 10 cutii până am ajuns la ultima, un pătrățel micuț, frumos împachetat, care avea atașat un alt bilețel: "Începuturile tuturor lucrurilor sunt mici!". Am desfăcut cutiuța și am descoperit un superb inel în formă de trandafir. În acea zi am primit una dintre cele mai importante lecții, am învățat că un cadou impresionează dacă este dăruit din suflet și cu suflet dar și prin povestea pe care o construiești în jurul lui. Bijuteriile sunt cele mai bune prietene ale femeilor. Nu contează valoarea lor ci felul în care sunt oferite.
       Am tot căutat de-a lungul timpului cadouri în jurul cărora să pot țese o poveste. De fiecare dată mi-a fost foarte greu să găsesc ceea ce îmi doream, dar astăzi, am descoperit două bijuterii superbe pe site-ul http://www.borealy.ro/, locul ideal pentru cadouri originale. Borealy pune la dispoziție cadouri de cea mai bună calitate și de o diversitate cât mai mare. 
       Colierul Titanic Heart of the Ocean, este una dintre acele bijuterii în fața căreia ți se taie răsuflarea la primul impact vizual. Este un model clasic recunoscut pentru valoarea și frumusețea sa. Kate Winslet, în celebra scenă din Titanic când pozează nud, poartă acest superb model de colier cu o inimă de cristal albastră, model devenit un simbol al frumuseții și senzualității feminine.
           Cristalele Swarovski dau colierului un aer de rafinament și strălucire. Parcă și cuvintele lui Rose din finalul filmului Titanic, sunt învăluite în misterul acestei inimi albastre: "Inima unei femei este un ocean adânc de secrete". O bijuterie inedită care va oferi posesoarei sale o notă de prospețime și romantism la fiecare apariție. Albastrul Oceanului, cele mai frumoase sentimente, mult mister și farmec, toate aceste lucruri se pot regăsi la Colierul Titanic Heart of the Ocean, un cadou ideal pentru orice femeie. Prețul colierului este de 300 de lei, fiind redus de la 350 de lei. Având în vedere că este sezonul de cadouri pentru doamne și domnișoare,  merită să faci o bucurie persoanei dragi din viața ta.
           O altă bijuterie care te cucerește de la prima vedere este inelul Butterfly Mystic Topaz. Este vorba de un inel cu un colorit fantastic. Forma lui, de fluture, te duce cu gândul la natură. Acest inel este creat pentru femeia care adoră frumusețea în starea ei pură, pentru femeia sensibilă și simplă.


         Cristalul Rainbow Topaz are darul de a alunga tristețea și scoate în evidență farmecul și naturalețea posesoarei lui, indiferent de momentul în care se afișează cu el. Despre această piatră semiprețioasă se spune că ajută femeile să-și redobândească fertilitatea, fâcându-le mai fericite. Această bijuterie în formă de fluture, cu efect de curcubeu este un cadou ideal pentru o persoană plină de viață și iubitoare de frumos.
     Mai multe detalii legate de cele două bijuterii, prețuri, comenzi și transport puteți găsi la adresa http://www.borealy.ro/.
       Rafinament, bun gust, frumusețe, naturalețe, toate acestea se regăsesc la cele două bijuterii. Oferă-i persoanei importante din viața ta un plus de culoare, fericire și strălucire prin intermediul unui cadou  rafinat,    la baza căruia stă o poveste, povestea voastră.


 Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013.

Comentarii

  1. Cand te intorci in Tecuci, te invit la GRAPHOTEK pentru a te "delecta" cu o colectie impresionanta de bijuterii din cristale Swarovski(Inele din argint care ma intereseaza in mod special sunt mai mult decat fermecatoare).
    Sunt niste modele deosebite care merita toata atentia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt acaparată de inelul în formă de fluture. E superb!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu