Treceți la conținutul principal

Am învățat

      Am învățat că tot ce ai clădit de-a lungul unei vieți se poate prăbuși datorită unei clipe de neatenție. Am învățat că pentru a fi respectat trebuie să respecți. Am învățat că viața nu îți oferă multe șanse, de aceea  trebuie să profiți de fiecare în parte. Am învățat că trebuie să fii indiferent, ambițios și motivat pentru a reuși. Am învățat să nu privesc în urmă, trecutul e scrum. Am învățat să iert fără a avea regrete. Am învățat să sper. Am învățat să prețuiesc fiecare clipă petrecută alături de cei dragi. Am învățat să savurez fiecare carte citită, fiecare propoziție și fiecare vers. Am învățat să ascult sfaturile celor mai bătrâni, întotdeauna vor avea dreptate. Am învățat să fiu un om modest, simplu. Am învățat că lucrurile cele mai mărunte au o însemnătate aparte. Am învățat că o umbră de mister te face unic, special. Am învățat că fiecare obstacol care îmi apare în cale e o nouă încercare. Am învățat că poți plânge și atunci când ești fericit. Am învățat să merg mai departe chiar dacă în spatele meu se prăbușește tot. Am învățat să o iau de la căpăt cu zâmbetul pe buze. Am învățat să visez cu ochii deschiși.
       Am învățat că tot ce ne înconjoară e trecător, efemer, iar noi - oamenii,  suntem doar niște frunze purtate de vânt!


Comentarii