Treceți la conținutul principal

Meleaguri străine

         Te-ai simțit vreodată sufocat? Sufocat de căldură, de oamenii din jur, de nedreptate? Este imposibil ca răspunsul să fie unul negativ. Fiecare dintre noi avem o limită, un anumit punct de saturație când dorim să punem punct. Ce mă neliniștește? Căldura, ultimele examene pe care le mai am de dat ( dar și de luat ), acea grijă pe care o am ca totul să iasă perfect, așa cum vreau.
        Nici nu conștientizez când s-a încheiat un an de facultate. Atât de repede a trecut, aproape că nici nu am simțit. A fost una dintre cele mai frumoase perioade din viața mea...9 luni de examen interior, un profund și detaliat examen al trăirilor, al gândurilor și al dorințelor. Un an în care am cunoscut cele mai frumoase locuri, oameni - prieteni deosebiți, cu povești de viață incredibile. Tot în acest an am luat contact și cu lumea jurnalismului...Un univers diversificat, fascinant, dar din păcate în care reușesc doar cei care au o ambiție puternică și o dorință sfâșietoare. Cu siguranță o experiență inedită a fost intrarea în sala de judecată - primul proces la care aveam să asist în calitate de concurentă și aspirantă la Bursa Mile Cărpenișan.
        Nimic nu se obține cu ușurintă, totul necesită un efort. Depinde de fiecare dintre noi. Deși sunt foarte exigentă cu propria persoană, perfecționistă fiind din fire, pot spune că firul vieții mele a avut mereu o traiectorie dreaptă. Nu pot spune că am regrete. Îmi cunosc limitele, puterile și știu că pot mai mult. Aș vrea să dețin atâta putere încât să-i ajut și pe cei care au cu adevărat nevoie. 
          Din nou, nenorocitul asta de condițional optativ. Din păcate asta e modul prin care poți arăta că iți dorești ceva!:D

Comentarii