Treceți la conținutul principal

O vedetă surpriză în vizită la mine acasă de Paşte, un meniu bogat şi o bucătărie utilată cu electrocasnice de top de la Franke!

Mai sunt două săptămâni până la Paşte şi mă gândesc că în sfârşit voi avea câteva zile libere pentru relaxare. A fost o perioadă destul de stresantă, cu muncă zilnică până după miezul nopţii. Până şi weekend-urile mi le-am sacrificat de dragul proiectelor pe care aproape le-am finalizat. Şi în timp ce stau frumos pe canapeaua mea muştar, cu o cană cu ceai fierbinte în mână şi sunt pierdută printre gânduri, aproape că îmi sare inima din piept când aud sunetul telefonului.

- Bună ziua, Maria Popescu? Suntem de la concursul "Întâlneşte-o pe Andreea Marin". 

- Bună ziua! Îmi aduc aminte vag. Cred că am participat luna trecută, a fost un concurs la cafea. În fine, ce s-a întâmplat?

- S-a întâmplat că aţi câştigat, iar Andreea Marin o să vă viziteze acasă, de Paşte.

- Ok, mersi de informaţie, - îi spun persoanei de la telefon fără a procesa informaţia.

- Cred că totuşi nu aţi înţeles. Andreea Marin, bine-cunoscuta femeie de televiziune, o să vă facă o vizită acasă.

- Poftim? Unde, când, cum? În ce dată mai exact?, îl întreb copleşită pe domnul de la telefon în timp ce sar ca arsă de pe canapea, iar cana cu ceai se face zob de parchet.

- O să vă trimitem toate informaţiile pe mail în legătură cu data exactă. Am vrut doar să vă anunţăm că sunteţi câştigătoarea concursului. Felicitări! Rămâne să discutăm ulterioarele detalii. Zi frumoasă!

Şi brusc mă trece un fior rece pe şira spinării. Am atâtea de făcut... Trebuie să văruiesc pereţii în tonuri mai calde, să îmi iau altă veselă şi tacâmuri mai pretenţioase, că deh, o dată în viață îmi trece pragul casei o vedetă, să cumpăr o masă mai mare pentru living şi să mai însufleţesc puţin atmosfera cu nişte plante naturale. Măcar pot răsufla uşurată. Am bucătăria amenajată cu electrocasnice cumpărate din Franke magazin online care niciodată nu mă lasă la greu.  

Electrocasnice Franke Maris

                                                                                                        sursa foto: frankemagazinonline.ro

Bunătățile de pe masa de Paște


Mie chiar îmi place să gătesc, mai ales atunci când ştiu că am musafiri. Ba mai mult, îmi place să şi impresionez, iar produsele sunt de fiecare dată apreciate (încă nu ştiu exact dacă oamenii spun din politeţe că sunt "wow" sau chiar papilele gustative ale degustătorilor sunt de fiecare dată în extaz).

Acum că se apropie sărbătorile, vreau să îmi dovedesc dibăcia în a prepara reţete tradiţionale de Paşte. Norocul meu este că am bucătăria dotată cu electrocasnice Franke din colecția Maris care îmi înjumătăţesc munca şi mă ajută ca orice vis culinar pe care îl am să devină realitate.

Aşadar, pentru meniul de Paşte, la aperitiv voi pregăti nişte platouri cu salam de Sibiu, telemea de vacă, caşcaval, cârnăciori subţiri, salată de vinete, roşii, castraveţi, ceapă verde, ridichi şi ardei gras. Bineînţeles, că într-un coşuleţ pe masă, la loc de cinste, vor fi puse şi ouăle vopsite pentru a ciocni conform tradiţiei înainte de a mânca.

La felul principal mă gândesc să pregătesc o supă de pui de casă cu tăiței (nu sunt adepta ciorbei de miel) şi o friptură de porc cu cartofi făcuţi la cuptor, acoperiţi cu ierburi aromatice şi ulei de măsline. Pentru supa de pui şi pentru carnea de porc pe care o să o trag puţin la tigaie înainte să o bag la cuptor, secret învăţat de la un bucătar celebru, mă voi folosi de plita Franke cu inducție și sistem Cook Assist. Ba mai mult, datorită funcţiei Flexi, o să pot să îmi desfăşor activitatea mult mai uşor, folosind mai multe oale în acelaşi timp. 

Plita Maris Franke
                                                                                                       sursa foto: frankemagazinonline.ro

La desert, baza va sta în cozonac, însă mă gândesc să prepar şi un tort, că tot am devenit expertă în prepararea de dulciuri raw vegane. Ba mai mult, Andreea Marin preferă curele de detoxifiere şi consumul de alimente sănătoase. Un tort ca acesta sigur o va bucura. Se face destul de simplu, nu conţine zahăr, gluten, lactate, ouă şi este foarte sănătos. Ba mai mult, dacă este păstrat la frigider, se poate consuma timp de 4-5 zile fără probleme. 

Torturi raw vegane

                                                                                                                    Sursă foto: arhiva personală

Reţetă de cozonac ca la bunica acasă


Oare este Paşte fără cozonac? Îmi amintesc că în copilăria mea bunica făcea cozonacii la cuptorul din curtea casei, un cuptor atât de mare încât intrau zece cozonaci odată. Se ştia, primul cozonac scos din aburii coacerii era întotdeauna al meu, aşa că bunica îl rupea în două, fierbinte cum era, iar râuri de mac şi cacao se scurgeau din el. Mâncam pe nerăsuflate, chiar dacă era fierbinte, iar în aer se simţea puternic mirosul esenţelor de rom, vanilie, dar şi de coajă de portocală proaspăt rasă. 

Reţeta de cozonac, scrisă cu mâna ei, o păstrez şi acum într-o carte de bucate. Se pare că i-a venit rândul, aşa că o să scot asul din mânecă şi o să mă concentrez să iasă o reţetă bună. Iată ingredientele de care am nevoie: 

Cozonac pufos
După ce îmi pun sorţul şi am toate ingredientele aşezate frumos pe blatul de la bucătărie, e timpul să mă apuc de treabă.

Ei bine, dragilor, aţi văzut rezultatul final? Unul destul de mulţumitor, aş zice. Nu ştiu ce s-ar alege de cozonacii mei dacă nu aş avea un cuptor Franke. Pe lângă faptul că mi-i rumeneşte perfect, mai permite şi gătitul simultan, ăsta da noroc pe capul meu. Să nu mai spun că are o funcţie de curăţare cu abur Steam ceea ce înseamnă că se curăţă singur. Îmi facilitează enorm treaba, iar în loc să îl curăţ manual, pot să mă odihnesc câteva minute pe canapea.

Cuptor Franke Maris
                                                                                                        sursa foto: frankemagazinonline.ro
Acum fug până la magazin, trebuie să cumpăr o faţă de masă albă. Să ştii că vine Andreea Marin în vizită, nu e atât de uşor să te împaci cu ideea.

P.S: Dacă sunteţi curioşi, puteţi să completaţi şi chestionarul de mai jos. Sărbători cu sănătate şi voie bună să aveţi! 

Sursă foto: frankemagazinonline.ro, arhiva personală, colajele + video au fost realizate în Canva
Articol scris pentru SuperBlog Spring 2021. Sponsor: Franke

Comentarii