Treceți la conținutul principal

Vine, vine primăvara... Mă înscriu la SuperBlog, să ştie toată ţara!

Toţi cei care mă cunosc ştiu că una dintre pasiunile mele fără de care nu pot concepe viaţa este scrisul. Îmi plac provocările, îmi plac competiţiile şi concursurile unde ştiu că voi concura cu cei mai buni şi talentaţi bloggeri români.

Prima dată am participat la Competiţia SuperBlog Spring în primăvara lui 2013. A fost o experienţă plăcută, însă nu mi-a adus rezultate notabile. Apoi, după o absenţă de aproape şapte ani, am dat din întâmplare (îmi place să cred că nimic nu este întâmplător în viaţă) de un articol în care se anunţa începerea competiţiei SuperBlog, ediţia de toamnă. A fost o competiţie solicitantă, cu zeci de bloggeri înscrişi în concurs, însă am reuşit să rezist eroic şi să duc competiţia la bun sfârşit scriind articolele mai mult noaptea, pentru că în timpul zilei trebuia să îmi duc la bun sfârşit task-urile pentru jobul meu unde lucrez cu normă întreagă. :) Ce am avut de câştigat? Multă experienţă, am câştigat chiar şi câteva premii şi am reuşit să ocup locul 6 în clasamentul final.


Aşadar, sunt pregătită de a treia mea participare. Nu promit că o să câştig, pentru că nu ştiu dacă o să se întâmple asta, dar promit că o să dau tot ce e mai bun ca să ocup un loc mai bun decât cel obţinut în competiţia precedentă.


De ce particip la SuperBlog?


✅Pentru că am întâlnit cea mai faină comunitate de bloggeri din toate câte există.
✅Pentru că îmi place să îmi depăşesc limitele.
✅Pentru că îmi place competiţia.
✅Pentru că îmi place diversitatea probelor.
✅Pentru că îmi place să creez poveşti în jurul articolelor pe care le avem de pregătit.
✅Pentru că îmi place să investesc timp de calitate într-un proiect care ştiu că o să îmi aducă multe beneficii şi din care de fiecare dată învăţ lucruri noi.

Dacă îţi plac provocările, hai şi tu! Sunt doar câţiva paşi de urmat ca să te înscrii, nimic complicat. Aşa vei ajunge să cunoşti cea mai faină comunitate de bloggeri din România şi în plus de asta, dacă vei pregăti cele mai bune articole, vei fi şi recompensat de sponsori.

Comentarii