Treceți la conținutul principal

Fares în Regatul de gheaţă

Totul în jurul meu e îngheţat şi cu greu mă mişc printre munţii de zăpadă. Vântul bate cu putere şi abia reuşesc să rămân în picioare. Viscoleşte şi e un ger năpraznic, iar dacă în următoarele minute nu voi găsi un loc să mă adăpostesc... voi deveni un sloi de gheaţă. Vizibilitatea e din ce în ce mai redusă, se întunecă, iar şansele să găsesc în pustietatea asta ceva sunt tot mai mici. Mă prăbuşesc în zăpadă şi încep să mă rog, singurul lucru care îl mai pot face acum. Şi în timp ce rostesc rugăciunea privind înspre cer, văd la câţiva metri de mine un castel... din gheaţă.

Mă ridic în picioarele şi cu ultimele puteri mă îndrept spre el. Am de traversat un pod şubred. Dacă mă uit în jos văd o prăpastie imensă, dar nu am ce face, trebuie să îl trec, altfel mă voi transforma într-un Om de Zăpadă. Închid ochii, pun mâinile pe cele două margini pentru a căpăta susţinere şi cu grijă încerc să nu creez balans. Mă concentrez să îmi găsesc echilibru şi într-un final ajung în faţa castelului. Uşa e întredeschisă, aşa că îmi fac curaj şi intru.

- Este cineva aici? Încerc să găsesc adăpost peste noapte. Mă puteţi ajuta, vă rog?

Şi dintr-o dată picioarele mi se înmoaie, încep să văd negru în faţa ochilor şi mă prăbuşesc la pământ. Câteva minute mai târziu, mă trezesc într-un pat, învelită în blănuri şi de jur împrejurul meu trei creaturi mici şi drăguţe, cu urechi ca de elfi, mă analizează în detaliu. Nu apuc să îi întreb cine sunt pentru că se pare că vorbesc aceeaşi limbă ca mine şi încep a se prezenta.

- În sfârşit te-ai trezit... Sunt Spriduşul Gerilă şi îmi place să îi ajut pe cei care se rătăcesc. 

- Dă-mi voie să mă prezint, domniţă, eu sunt spiriduşul Rudolf şi îmi place să sculptez în gheaţă.

- Eu sunt cel mai mic dintre toţi, spiriduşul... Fares şi ador să îi fac bine pe cei bolnavi.

- Eu sunt... HAPCIU! Sunt Ana. HAPCIU! M-a prins viscolul şi m-am rătăcit de grupul cu care plecasem în expediţie. HAPCIU! Am văzut castelul şi am intrat să cer ajutor... HAPCIU!

- Se pare că ai răcit teribil, zise Fares. Nu te teme, am eu remediul potrivit. De ani de zile tratez toţi pământenii care trec pragul Regatului de Gheaţă cu produsele făcute de mine din ingrediente naturale, pe bază de plante. Gama nouă pe care am creat-o se numeşte Plantusin şi ajută în lupta cu răceala. 

Pasul 1: Prima dată începem cu o pastilă de Platusin capsule moi. Ia-o repede cu ceai. Are un gust tare răcoritor şi plăcut datorită eucaliptului.

Îţi va ușura expectorația şi îţi va calma tusea. Un alt efect benefic al său este reducerea inflamației și eliberarea căile respiratorii. 

Pasul 2:
Acum gura mare, urmează o linguriţă delicioasă de sirop Plantusin. Îl vei adora de la prima picătură.

Siropul Plantusin Forte are la baza creării lui 18 plante și 6 uleiuri esențiale de scorţişoară, lămâie, fenicul, lavandă, eucalipt şi cimbru cu efect puternic antitusiv (expectorant, antispastic bronșic, emolient) și antiinflamator.  Astfel, siropul Plantusin Forte conține cel mai mare număr de plante medicinale și uleiuri esențiale din gama Plantusin şi este cea mai puternică reţetă (variantă a lui) pe care am creat-o până acum.

Pasul 3: Ultimul, dar nu cel din urmă, miraculosul remediu pentru durerile în gât.

O să îţi calmeze rapid durerea. Uleiurile esențiale din compoziția comprimatelor de supt Plantusin (mentă, cimbru, eucalipt, fenicul, coada şoricelului) reduc durerile și iritația de la nivelul gâtului încă de la primele administrări. Acționează ca o barieră și creează un strat protector pe mucoasa faringelui.

- Mulţumesc, spiriduşule Fares pentru grija pe care ai arătat-o faţă de mine şi pentru toate aceste minunăţii pe care mi le-ai dat.

- Plăcerea e de partea mea. Se spune că atunci când faci bine, primeşti bine. Îmi place să ajut. Odihneşte-te! Când te vei trezi te vei simţi mult mai bine...

Şi deodată liniştea mea e perturbată de un zgomot pe fundal. Şi devine tot mai insistent... Oh, e alarma de la ceas... Deschid ochii şi mă uit în jur. Niciun castel de gheaţă, nici spiriduşi, nici zăpadă, nu mai simt frigul în oase... Sunt în casa mea, în patul meu mare şi călduros, iar în casă e cald şi plăcut. Şi aşa îmi dau seama că totul a fost un vis, dar cu legătură, pentru că nimic nu e întâmplător. Ceasul mi-a sunat pentru că trebuie să îmi iau linguriţa de sirop Plantusin. 

Zilele trecute m-a încercat o răceală, aşa că am început să mă tratez cu gama Plantusin, de la Fares. 

Design-ul  produselor Fares

Ambalajul produselor face trimitere la trecutul nostru strămoşesc şi la originile pe care le avem. De peste 85 de ani Fares îşi desfăşoară activitatea, fără întrerupere, exact în acelaşi loc unde compania a fost fondată şi cultivă plante medicinale aproape de Sarmizegetusa. Când spui Fares, te gândeşti la un brand 100% românesc, cu greutate, care a reuşit să supravieţuiască şi să facă performanţă prin intermediul produselor create şi a reţetelor îmbunătăţite pentru că dacă nu eşti suficient de bun nu ai cum să rezişti pe o piaţă atât de vastă şi ofertantă. 

Când vezi ambalajele Fares automat asociezi produsul cu ţara noastră. Eu am rămas plăcut impresionată de ambalajul viu, colorat în care predomină nuanţa de verde, exact ceea ce caracterizează şi ţara noastră - o ţară muntoasă, vie, colorată, cu o istorie fascinantă.

Ingredientele Fares - calea spre o viaţă sănătoasă

Cea mai mare atenţie se îndreaptă către ingredientele din care sunt făcute produsele Fares. Astfel, toate provin din culturi proprii, iar recoltarea plantelor se face în cea mai bună perioadă a anului, când au conţinutul cel mai ridicat de substanţe active. Plantele din flora spontană, cele care cresc liber în natură sunt culese de culegători instruiţi. Iar plantele care nu cresc la noi sunt de la furnizori agreaţi, livrate cu documente de calitate. Nu degeaba misiunea Fares este "Cultivăm sănătate pentru oameni".

În total, pentru ceaiuri şi remediile Fares se folosesc peste 200 de specii de plante, iar pentru a garanta calitatea şi siguranţa remediilor pe care ni le oferă, se efectuează mii de analize şi controale. De exemplu, pentru un ceai, se fac cel puţin 6 analize, care însumează circa 24 de ore de lucru.

Ani la rând am tot căutat produse care să conţină ingrediente naturale. Până la Fares nu am găsit nimic care să mă mulţumească. Ştim foarte bine ce efect benefic pot avea plantele asupra organismului. Faptul că nu folosesc doar o singură plantă ci mai multe în reţetele lor, acest lucru sporeşte eficienţa produselor şi folosirea lor în cazul mai multor afecţiuni. Cu cât ajutăm organismul să treacă mai uşor peste un hop, dându-i produse create din ingrediente naturale, cu atât va deveni mai rezistent.   

Beneficiile produselor Fares

Ştim cu toţii că încă din cele mai vechi timpuri oamenii se tratau cu plante medicinale şi sincer vorbind erau mult mai sănătoşi decât noi cei care trăim în aceste vremuri. Nu existau atât de multe boli ca acum şi mulţi dintre ei prindeau chiar suta de ani. 

Cu tratamentele naturiste antivirale putem să ne ţinem în frâu afecţiunile. În plus, plantele nu pot avea efecte negative asupra organismului. De exemplu, acum, în anotimpul rece, prefer să iau preventiv pastilele pentru gât de la Plantusin. Nu au ce să îmi facă rău pentru că sunt făcute din plante şi în plus previn apariţia durerii în gât şi declanşarea unei răceli.

Aveţi nevoie de un imbold? Convingeţi-vă încercându-le şi nu veţi regreta. Fares va deveni prietenul vostru numărul unu în lupta cu răceala, aşa cum a devenit şi al meu!


* Sursă foto: arhiva personală + editare foto în Canva 
* Articol scris pentru SuperBlog Autumn Edition 2020. Sponsor: Fares


Comentarii

Trimiteți un comentariu