Treceți la conținutul principal

Cum îţi activezi chakrele cu ajutorul cristalelor?

Îmi aduc aminte şi acum de momentele în care, în copilărie, mă aplecam "să culeg" orice piatră de pe stradă care mi se părea mai interesantă. Aveam un cufăr plin cu pietre şi pietricele pe care le consideram deosebite doar pentru că străluceau în bătaia soarelui sau aveau o culoare mai aparte. Ba mai mult, credeam eu la acea vreme, că au nevoie şi ele de întreţinere, aşa că o dată pe săptămână, de obicei în weekend, mi le puneam într-un recipient plin cu apă călduţă şi începeam să le lustruiesc cu o periuţă. Pe moment mi se părea că au un luciu aparte, dar entuziasmul îmi pierea după ce se uscau pentru că reveneau la aceeaşi culoare ştearsă şi mată.

StoneMania Bijou - raiul cristalelor

După câţiva ani, pasiunea mea pentru strânsul pietricelelor s-a transformat în colecţionarea de cristale - adevărate bijuterii având culori vii şi spectaculoase. Totul a început într-o perioadă în care încercam să îmi găsesc un echilibru în viaţă şi mă confruntam cu nişte probleme de sănătate serioase. Ba mai mult, auzisem de cazurile câtorva persoane care reuşiseră se se vindece cu ajutorul cristalelor datorită impactului benefic pe care îl pot avea asupra organismului.

Aşa am descoperit site-ul www.stonemania.ro, un site care încă de la prima navigare mi-a inspirat încredere. Cei de la StoneMania Bijou sunt foarte implicaţi şi pot ajuta cu orice nelămurire despre cristalele pentru zodii, pentru protecție, pentru prosperitate, pentru dragoste și chakre. De asemenea, ştim foarte bine că piaţa este plină de produse contrafăcute atunci când vine vorba de cristale, dar la StoneMania Bijou ai garanția că micile bijuterii cu cristale sunt 100% naturale şi netratate. Ca o justificare a autenticităţii acestora, ele vin cu certificat de garanție și conformitate.

Pentru că am vrut să mă conving personal cum arată magazinul lor din Bucureşti, într-o zi am dat o fugă până în Piaţa Rosetti. Cu masca la purtător, că, deh, astea sunt timpurile, am deschis uşa magazinului şi... parcă m-a lovit din senin un cumul de stări inexplicabile. Simţeam o energie asupra mea în tot corpul şi nu ştiam cum să reacţionez. Era ca şi cum aş fi fost în Rai unde sute de licurici îmi luminau calea. Atât de tare sclipeau cristalele care îmi luaseră ochii încât nici o văzusem pe doamna din interiorul magazinului.
- Bună ziua, bine aţi venit! Atracţie la prima vedere... aşa numim noi primul impact cu cristalele.
- Oh, bună ziua... îmi cer scuze că nu v-am văzut, dar sunt atât de multe cristale de toate dimensiunile şi culorile încât nu ai cum să nu fii acaparat de tot ce vezi. 
- Total de acord! Şi asta nu e tot. Pentru că aceste cristale nu sunt nişte simple pietricele. Sunt cristale norocoase care aduc prosperitate, altele atrag energiile pozitive, unele sunt benefice pentru organism şi altele ajută în consolidarea relaţiilor. Se pot folosi în scop decorativ, terapeutic, energetic, spiritual, feng-shui sau se pot purta integrate în bijuterii sau ca talismane.
 - Wow... un adevărat paradis al cristalelor. Ştiţi... în ultimul timp am avut mai multe probleme de sănătate. Aş vrea să mă deconectez cumva de la rutina zilnică şi să îmi ajut organismul să se redreseze. Ce cristale mi-aţi recomanda? Sunt cam stresată, am dureri de cap, nu prea reuşesc să mă odihnesc nopţile.

Cristale pentru sănătate

- Ei bine, draga mea, eşti în locul potrivit. Safirul te poate ajuta în lupta cu stresul şi eliminarea tensiunilor negative acumulate în organism. Se recomandă să îl ai asupra ta în perioadele agitate pentru că are un efect calmant asupra psihicului.
- Ce interesant, chiar îmi doresc un inel cu safir. Albastrul lui este pur şi simplu hipnotizant. Îmi aduce aminte de legendarul film Titanic şi de faimosul colier din aur alb cu inimă din safir. 
- Da, nu degeaba safirul este a doua piatră preţioasă naturală după diamant. Şi nu degeaba în momentul în care un nou Papă este ales, acestuia i se oferă un inel cu safir.
- Da, într-adevăr. Totul este cu un scop în viaţă... Iar pentru insomnii ce mi-aţi recomanda?
- Categoric ametistul - piatra spiritualităţii! Are efect calmant, este folosit pentru recâştigarea echilibrului şi este de mare ajutor în cazul insomniilor - poţi să îl pui seara sub pernă. 

Există o legendă impresionantă legată de această piatră care îl are ca protagonist pe Bachus - zeul vinului care s-a îndrăgostit nebuneşte de Amethyste, o frumoasă nimfă. Însă ea, neiubindu-l pe Bachus, l-a respins. Atunci zeul vinului, după ce băuse peste măsură, ca să se răzbune, a transformat-o pe nimfă într-o stâncă. După ce s-a trezit, Bachus a regretat enorm, însă, cu toată puterea lui, nu a mai putut-o preschimba la loc. Cuprins de furie și regrete, el a spart cupa de vin de stâncă şi aceasta s-a transformat într-o stâncă de ametist, luând culoarea violet-rubinie a vinului. Orice piatră era atinsă de acea stâncă, se transforma și ea în ametist.

- Cât de interesant, câte poveşti nespuse pot ascunde aceste pietre... Dacă tot o să plec de aici cu un safir şi un ametist, poate mă ajutaţi şi cu câteva cristale pentru noroc. Ştiţi, în ultimul timp "dânsul" mă cam ocoleşte. Nu ştiu dacă fug eu de el sau el de mine...

Cristale pentru noroc

- Ei bine, aici ar fi multe de discutat. Ţi-as recomanda în primul rând Citrinul - unul dintre cristalele care aduc bogăţie şi prosperitate. Un astfel de cristal ţinut pe birou sau în buzunar, geantă, aduce noroc şi atrage energiile pozitive.
Ar mai fi şi aventurinul, considerat cristalul succesului. Cei care îl dețin au noroc în tot ceea ce își propun și reușesc să își îndeplinească chiar și cele mai ambițioase proiecte. Aventurinul atrage norocul ca un magnet și are puterea de a schimba starea de spirit a persoanei care îl poartă. 
Recomand, de asemenea, pirita - cristal ideal pentru cei care nu au încredere în puterea lor de reușită. Se spune că această piatră îi ajută chiar și pe cei mai timizi oameni să iasă în evidență și să fie apreciați la adevărata lor valoare. Cei care îl poartă au succes și sunt priviți cu admirație de toți cei din jur. Uită-te la colierul acesta cât de elegant este.

Şi să nu uităm de cristalele feng-shui. Faimoasa floare de lotus care transformă ghinionul în noroc. Dacă vrei să o foloseşti în scop feng-shui, este de ajuns să o aşezi pe birou sau în cameră.

- Atunci, să nu ne încurcăm cu jumătăţi de măsură. O să cumpăr tot ce mi-aţi recomandat, poate voi reuşi să atrag în sfârşit norocul asupra mea. Mulţumesc pentru toate informaţiile pe care mi le-aţi oferit, a fost o adevărată lecţie de cristalografie. În plus, am simţit căldura din sufletul dumneavoastră prin felul în care aţi vorbit.

Dau să plec, dar simt o atingere pe umăr care îmi dă nişte furnicături în tot corpul şi văd cum mi se întinde o punguţă cu nişte cristale.

- Cadou, pentru tine. Cristalele celor 7 chakre. 

Chakrele - drumul spre vindecarea interioară

- Punctele energetice ale trupului - chakrele, pot fi activate, deschise şi curăţate cu ajutorul cristalelor. De fiecare dată când simţi nevoia unui nou restart, trebuie să începi cu interiorul, cu cristalele pentru chakre. Crede, speră şi meditează! Meditaţia ne ajută să ne cunoaştem laturi despre care nici noi nu ştim că le avem. Să încercăm să ne deschidem, aliniem şi echilibrăm chakrele! - mi-a spus.

I-am mulţumit doamnei pentru cadou şi am plecat din magazin mai mult decât încântată de darul pe care tocmai îl primisem. Mă aştepta un drum lung până la Timişoara şi tot timpul am plimbat dintr-o mână în alta cristalele primite. Ajunsă acasă, nu mă lua deloc somnul deşi era trecut de miezul nopţii.  Aşa că am fugit repede la geantă, am luat ametistul şi l-am pus sub pernă. Dar parcă în timpul zilei una dintre pietrele primite cadou mă atrăsese în mod deosebit. Aşa că am luat în mână cristalul verde, l-am dus spre inimă şi am căzut într-un somn adânc.

Se făcea că eram într-un lan plin cu maci şi parcă levitam. Corpul meu era atât de uşor încât nu simţeam nicio greutate. Am închis ochii şi mi-am văzut într-o fracţiune de secundă toată viaţa derulându-se: prima secvenţă din primea mea zi de viaţă, copilăria, adolescenţa şi cum sunt eu, adultul de astăzi. Am dat să deschid ochii şi o lumină orbitoare a a apărut din senin.

- Nu te speria, nu îţi fac nimic rău. Sunt Chakra inimii, a iubirii în toate formele ei. M-ai chemat... şi eu m-am conformat.

- Îmi pare rău, dar nu cred că am chemat pe nimeni. M-am pus să mă odihnesc după un drum lung şi acum mă trezesc aici, levitând, într-un lan plin cu maci în timp ce vorbesc cu o lumină apărută din neant. Acum încep să îmi pun întrebări în ceea ce priveşte luciditatea mea.

- Să ştii că eşti amuzantă şi îmi place de tine. M-ai chemat odată cu cristalul pe care l-ai dus înspre inimă. Eu pot să unesc trecutul cu prezentul, pot crea o punte de legătură între lumea fizică şi cea sprituală, dar şi între experienţele vieţii anterioare şi viaţa prezentă. De aceea ai putut vedea într-o fracţiune de secundă derulându-se prin faţa ta întreaga viaţă. Ştiu că ai suferit mult şi te-ai refugiat în muncă, dar orice început ia naştere odată cu iertarea. Eliberează-te, descarcă-te, iartă şi iartă-te! Uită cine ţi-a greşit şi dă un restart vieţii pentru a scăpa de greutatea din suflet. Înconjoară-te de persoane care te sprijină cu adevărat şi care te preţuiesc. Iubeşte pentru că prin asta te purifici! Nu uita un singur lucru: cu chakra inimii deschisă, echilibrată, ai acces oricând la dragostea divină, la inspiraţie şi iertare. Ascultă-ţi interiorul şi urmează înţelepciunea inimii!

Cristale pentru iubire

Dimineaţa m-a găsit mai liniştită ca niciodată, de parcă dormisem două săptămâni fără oprire. Am sărit din pat şi am intrat pe stonemania.ro şi am început să caut cristale pentru iubire pentru a-mi echilibra viaţa. Impulsul îl primisem în vis, trebuia doar să îl fructific. Aşa am aflat despre rodocrozit - cristalul care reprezintă dragostea şi compasiunea. Încurajează o atitudine pozitivă, alungă depresia şi stimulează creativitatea. Atrage iubirea necondiţionată, acceptarea şi iertarea. Să nu uit de cuarţul roz care este piatra iubirii pure, asociat cu chakra inimii. Energia lui emite bucuria de a trăi, veselie, căldură şi vindecare.

Le-am pus deja în coş şi aştept Black Friday pentru că StoneMania Bijou a anunţat deja că va fi în 13 Noiembrie.

Cumpărături cu spor şi cristale după sufletul şi energiile voastre vă doresc!

Sursă foto: stonemania.ro
Articol scris pentru competiţia SuperBlog 2020, Autumn edition. Sponsor: STONEMANIA BIJOU

Comentarii