Treceți la conținutul principal

Băcănia Tei îţi pune pe masă cele mai alese bunătăţi şi specialităţi de la fermierii români

Salutare, dragii mei cititori! În articolul de astăzi aş vrea să vorbesc despre un subiect foarte important şi absolut elementar pentru traiul nostru de zi cu zi, şi anume despre mâncarea sănătoasă şi aportul pe care îl aduc producătorii locali în furnizarea de alimente bio, crescute în grădină şi îngrijite în cel mai mic detaliu pentru a livra înainte de toate calitate, şi nu cantitate. 

În ceea ce mă priveşte, în ultimul an de zile am devenit foarte selectivă cu propria alimentaţie. Pe lângă faptul că nu mai consum zahăr, gluten şi carne din comerţ, în lunga mea călătorie spre a descoperi produse de top şi naturale m-am lovit de câteva impedimente până am găsit câteva surse sigure din care mă pot aproviziona. De exemplu, legumele şi fructele le cumpăr numai din piaţă, de la oameni despre care ştiu că sunt producători şi am certitudinea că nu le iau din supermarket pentru ca mai apoi să le pună la vânzare pe tarabă la preţuri de două sau chiar trei ori mai mari susţinând sus şi tare că sunt bio, crescute în grădină. Apoi, din dorinţa de a duce o viaţă cât mai sănătoasă, am început să caut diverse site-uri care se ocupă cu comercializarea de produse care caracterizează un stil de viaţă echilibrat. Aşa i-am descoperit pe cei de la Băcănia Tei.

Băcănia Tei - un strop de sănătate într-o mare de alegeri 

O să vă întrebaţi în primă fază - De ce Băcănia Tei? Ei bine, aceşti oameni care au pus bazele afacerii îşi doresc să susţină producătorii locali și să încurajeze consumul unei alimentații sănătoase. Astfel, toate legumele şi fructele de sezon sunt cu mare grijă alese de la producătorii locali pentru ca mai apoi să ajungă cu grijă pe mesele noastre. 

La Băcănia Tei vom regăsi gustul autentic al pâinii de casă care ne va duce cu gândul la pâinea frământată cu grijă de bunici sau mame şi coaptă apoi pe vatră, de dulceaţa roşiilor zemoase crescute în grădină natural – neforţate, fără a fi accelerat procesul de coacere, de legumele de la tara - care ne aduc aminte de vacanţele petrecute la bunici când mâncam sănătos, lactate şi ouă, carne proaspătă provenită din surse sigure - de la fermieri de încredere, dulciuri, snacks-uri, siropuri, vinuri, sucuri şi nectaruri din fructe atent selecţionate cu zahăr şi fără, chiar şi o cămară cu de toate de unde putem alege paste, sosuri, zacuscă, dulceaţă şi gem, miere şi conserve de legume – toate preparate din ingrediente naturale. 

Chiar dacă preţul este puţin mai mare decât într-un magazin de colţ sau supermarket, acest lucru nu poate însemna decât o apreciere corectă a unor produse de calitate. Întotdeauna am mers pe premisa: mai bine puţin şi calitativ decât mult şi prost, iar produsele de la Băcănia Tei reprezintă o garanţie a unui stil de viaţă sănătos şi o formă de respect pentru tot ce natura ne oferă în stare pură.

Trebuie să mai specific faptul că produsele proaspete (fructe, legume, carne, ouă, lapte, mezeluri etc) se livrează doar în București și Ilfov, iar în restul țării se expediază doar produse neperisabile.

Prima mea interacţiune cu Băcănia Tei - impresii la cald

Zilele trecute m-am hotărât să încerc produsele de la Băcănia Tei, mai ales că am găsit suficiente fără zahăr şi gluten care mi-au făcut cu ochiul. Tot ce am făcut a fost să îmi aleg produsele pe care am dorit să le achiziţionez, le-am mutat rând pe rând în coş şi am dat comanda. Recunosc că am rămas plăcut suprinsă când am fost sunată de o angajată înainte de livrare pentru confirmarea comenzii şi pentru comunicarea sumei pe care o am de achitat, lucru care a fost un plus. Interacţiunea celui care vinde cu mine, ca şi cumpărător, este una elementară pentru captarea atenţiei mele şi păstrarea mea ca şi client fidel pe viitor.

  • Ambalare impecabilă
Mare mi-a fost uimirea să văd cu câtă grijă au fost împachetate toate borcanele pe care le-am comandat. Sincer, la început mi-a fost teamă să nu se spargă ceva în timpul livrării şi chiar mă gândeam oare cum au fost ambalate. Ei bine, tot ce este mai sensibil şi predispus spargerii, vine împachetat în folie cu bule, deci nu trebuie să vă faceţi griji din acest punct de vedere.

  • Un mare plus pentru produsele fără zahăr şi gluten
Aşa cum povesteam şi mai sus, nu mai consum de foarte mult timp produse care conţin zahăr şi gluten, iar de multe ori este o provocare pentru mine să găsesc locuri de încredere de unde pot achiziţiona aceste produse de care am nevoie pentru traiul zilnic. Un mare plus este că pe site, la fiecare produs în parte, poţi vedea şi ingredientele pe care le conţine. Ce apreciez cel mai mult este că Băcănia Tei caută să împace ambele tabere de clienţi: şi pe cei consumatori de alimente din toate categoriile, dar şi pe care care au anumite restricţii alimentare.

Ei bine, haideţi să vă spun acum şi ce bunătăţi am comandat de la Băcănia Tei pentru a le degusta şi încerca: două tipuri de zacuscă, o tocană cu orez şi legume - Tocana pofticioşilor, un orez cu hribi, un nectar din caise fără zahăr şi o specialitate cu nuci, banane şi fulgi de cocos fără gluten.

  • Degustarea produselor - curcubeu pe cerul gurii
Recunosc, nu m-am putut abţine şi a trebuit să încerc produsele. Am rămas plăcut surprinsă de aroma celor două tipuri de zacuscă. La prima muşcătură din felia de pâine, gândul m-a dus la zacusca făcută în copilărie de bunica din legume adunate dimineaţa, pe răcoare, scăldate de roua dimineţii. Gustul puternic al legumelor diferenţiază clar aceste tipuri de zacuscă de cele din comerţ care sunt fade, fără gust şi pline de conservanţi. 

Apoi, Tocana pofticioşilor m-a surprins prin asocierea orezului cu legumele. Din nou, un gust desăvârşit datorită legumelor atent selecţionate şi un mare plus pentru ambalaj şi recipient. Nectarul cu caise fără zahăr este pur şi simplu divin. Ai impresia că muşti din caise coapte, zemoase în timp ce îl deguşti. Rar mi s-a întâmplat să gust ceva atât de dulce şi gustos, fără zahăr. Iar specialitatea din nuci şi banane cu un gust intens de cocos, de la fulgii de cocos, a devenit desertul meu preferat. 

În bucătărie alături de produsele de la Băcănia Tei

Mi-am propus să încerc şi orezul cu hribi uscaţi de la Băcănia Tei. Cum altfel aş fi putut să îl încerc, decât gătind ceva gustos. Ei bine, nu vă gândiţi că am încercat ceva complicat. Mai jos răgăsiţi ingredientele:

- o jumătate de pungă de orez cu hribi uscaţi de la Băcănia Tei
- 500 ml de supă
- 3 tentacule de caracatiţă
- ulei de rapiţă
- sare
- piper

Legat de modul de preparare, toate detaliile le găsiţi în video de mai jos.

Rezultatul a fost unul pe măsura aşteptărilor. Orezul cu hribi m-a dat pe spate. Cu siguranţă este cel mai bun orez pe care l-am mâncat vreodată şi fără doar şi poate îl voi mai achiziţiona şi nu îmi va lipsi de acum înainte din bucătărie.

Acum, la final de articol, vă propun şi vă provoc să participaţi la un sondaj. M-ar ajuta foarte mult în a-mi face o idee ce tip de alimente cumpăraţi, de unde şi bineînţeles, dacă aţi auzit până acum de Băcănia Tei.

Eu aleg să suport fermierii şi producătorii locali prin achiziţionarea de produse de la Băcănia Tei. Voi ce alegeţi?


Sursă foto: bacaniatei.ro, arhiva personală, colajele şi design-ul lor au fost realizate în Canva
Articol scris pentru SuperBlog 2020, Autumn Edition. Sponsor: Băcănia Tei



Comentarii