Treceți la conținutul principal

Jurnal fashion de toamnă - 7 piese vestimentare care nu trebuie să îţi lipsească din garderobă!

Cine nu a auzit cel puţin o dată de ANSWEAR, să ridice 2 degeţele sus. 

Până şi bună-mea a auzit de el. Ultima dată când am vizitat-o, acum 2 săptămâni, mi-a zis: 

- Mamaie, mai ştii puloverul ăla pe care mi l-ai luat astă toamnă - cadou de ziua mea? 

- Da, buno, ăla roşu aprins, care îţi vine ca o mănuşă şi care te întinereşte cu cel puţin zece ani.

- Ăla! Tare mult l-aş vrea şi pe negru, să pot merge cu el la Biserică. :) Dă o comandă online şi îţi dau şi ţie de nişte cizme... că imediat vine frigul.

În familia mea, de la mic la mare, fiecare membru are cel puţin câte un obiect vestimentar de la Answear. Până şi căţelul soră-mii s-a ales cu o vestuţă army de toată frumuseţea, asta după ce stăpâna a renunţat la o cămaşă purtată până la epuizare şi de care nu s-a îndurat să o arunce. 

Despre ANSWEAR în câteva cuvinte

Answear este un retailer multibrand lansat în Polonia care se află într-o continuă ascensiune pe toate pieţele în care este prezent (Polonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria și Bulgaria). Creat în noiembrie 2015, magazinul multibrand de modă online ANSWEAR.ro, cu produse 100% originale, oferă produse de la peste 300 de branduri din întreaga lume, printre care haine şi încălţăminte pentru femei, bărbaţi şi copii, precum şi accesorii la modă. 

Sunteţi un împătimit al lucrurilor fashion sau un iubitor al brandurilor de top? La o simplă navigare pe site puteţi vedea că fiecare categorie din magazin conţine sute de produse pentru fiecare gust. Nici cei mai pretenţioşi dintre pretenţioşi nu ar putea să reziste în faţa gamei variate de rochii de toate culorile, modelele şi formele, pantofi - de la tocuri înalte la papuci şi sandale, cizme, cămăşi, bluze, tricouri pentru femei şi bărbaţi şi o multitudine de modele de blugi cu diferite croieli şi finisaje. Raiul pe pământ, ce sa mai...

                                                                                                                       Sursă foto: answear.ro

Să nu mai spun că se lasă cu palpitaţii şi aritmii când vezi câte branduri premium sunt: Moschino, Armani Exachage, Valentino Red, Coach, Calvin Klein, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Karl Lagerfeld, Liu Jo, Love Moschino, Michael Kors, Versace, Timberland sunt doar câteva dintre ele. Dar nu vă faceţi griji, produsele sunt pentru toate buzunarele, aşa că site-ul pune la dispoziţia clienţilor şi produse din gama Mango, Adidas, Puma, Vero Moda, Nike, New Balance etc.

Ştiţi ce îmi place cel mai mult la acest site şi ce îl deosebeşte de altele? Există un program de loialitate intitulat Answear Club care îți oferă beneficii reale - cu punctele strânse îți poți reduce prețul comenzilor cu până la 50%.

Că tot vine toamna şi începe să fie din ce în ce mai frig, iar ploile sunt din ce în ce mai dese, m-am gândit să vă prezint 7 piese vestimentare de care nu mă pot despărţi şi de care nu mă pot lipsi în anotimpul ploios. Sunteţi curioşi? Haideţi să vedem!

Piesa cheie a toamnei - Paltonul!

Luni: 28.09.20

Sună ceasul... ora 08:00! Oh, Doamne, iar întârzii la birou... Încerc să mă dezmeticesc în timp ce îmi caut papucii pe sub pat şi arunc un ochi fugitiv pe geam. Stropi de ploaie mari se preling pe fereastră şi e o vreme tara mohorâtă. "Gata, s-a dus şi vara asta", zic cu voce tare şi îmi aduc aminte că trebuie să mă grăbesc. Dar dupa trezirea bruscă dată de vremea de afară, nici bine nu apuc să mă întorc cu privirea înspre interiorul camerei că dau nas în nas cu cele 2 monitoare de pe birou. Şi aşa îmi dau seama că de fapt fac home office. Bâigui vreo două vorbe fără noimă şi concluzionez că asta e rutina mea din martie.

Servesc micul dejun şi văd că mai am jumătate de oră până când încep lucrul. Îmi iau o cană cu ceai să îmi mai încălzesc mâinile şi sufletul şi mă apropii din nou cu paşi timizi de geam. O ploaie torenţială şi un vânt puternic iscat din senin mă pun pe gânduri. Îmi trebuie un palton nou. Ştiu că nu mă voi întoarce aşa de repede la lucru. "Dar de ce nu?", îmi zic în sinea mea. Mai merg la cumpărături, mai ies la un restaurant, mă mai întâlnesc cu prietenii la un suc, mai merg la o plimbare în parc, nu trebuie să pierd noţiunea modei şi a noutăţilor, chiar dacă trăim vremuri grele.

Îmi deschid frumos site-ul answear.ro pe telefon şi încep căutarea. Ştiu exact ce vreau: un palton lung, călduros şi deschis la culoare. Nu îmi ia mult timp şi îl găsesc. Un palton Guess maro auriu, pana la genunchi, de toată frumusteţea. Are şi căptuşeală, aşa că o să îmi ţină de cald. Neapărat, paltoanele mele trebuie să aibă buzunare pentru că de fiecare dată se mai găseşte câte un obiect care nu mai încape în geantă şi pe care îl vâr în buzunar. Au şi mărimea mea, XS, aşa că nu mai stau mult pe gânduri şi îl comand. Abia aştept să primesc coletul şi să văd cum îmi vine. 💛

Botinele - un must have al sezonului ploios

Marţi: 29.09.20

Din nou ploaie şi mulţi nori. Mi-am terminat programul de lucru aşa că fug repede până la magazin să fac nişte cumpărături. Mă întorc acasă, deschid uşa şi mai să îmi sară inima din piept când o văd pe buna în sufragerie, picior peste picior, bombănind. 

- Of, tehnologia asta... De când mi-aţi luat smartphone, am crezut că o să învăţ să umblu şi eu ca voi, tineretul. Dar lăsând vorbăria la o parte, ştii de ce am venit la tine? 

- Să ghicesc, buno, sau mai degraba să mă prefac că nu ştiu? Vrei să îţi comand puloverul...

- Cum le ştii tu pe toate, nu degeaba eşti nepoata mea preferată! 

O oră am stat cu buna pe site până şi-a ales ce a vrut. A trebuit sa ne conectăm pe laptop, că are dioptrii mari şi a vrut să analizeze materialele în detaliu.

- Mai dă puţin pe lupa aia, să măreşti imaginea.

- E bine aşa, buno?

- Pfff... ce materiale au baieţii ăştia. Dacă ar fi fost atât de simplu şi pe vremea mea... cu un simplu click să le rezolvi pe toate... ce bine ar fi fost. De acum numai de aici o să-mi comand. Poate învăţ să umblu singură şi atunci nu o să te mai bat la cap.

- La cât de fascinată eşti, buno, poate rămâi fără pensie. Mai bine vii la mine când vrei să mai pui câte o comandă să fim sigure că nu rămâi fără bani de facturi.

Bineînţeles că socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg. Nu numai că şi-a comandat puloverul negru mult dorit, dar şi-a mai adăugat în coş încă o fustă şi un sacou  (tot pentru Biserică!). Şi pentru că promisiunea rămâne promisiune, înainte de a pleca de la mine, mi-a vârât în buzunar bănuţii pentru încălţări. Ştie că îmi plac lucrurile de firmă, aşa că buna e tare generoasă.

''Mulţumesc, buno!'', mai spun o dată în sinea mea şi zburd de fericire prin casă la gândul că o să îmi pot comanda în sfârşit botinele mult dorite. Piele naturală, toc subţire de 10 cm, ce să mai... o frumuseţe de botine Karl Lagerfeld. Îmi plac încălţările elegante, dar şi practice în acelaşi timp. La cât de frumoase sunt cred că în primele zile o să dorm încălţată cu ele. Să vină ploaia, zic, vreau să dansez în ploaie. 😛

Geanta - accesoriul indispensabil al femeilor indiferent de sezon

Miercuri: 30.09.20

Am nişte treburi de rezolvat la bancă aşa că mă grăbesc să ajung cât mai repede. Afară e soare cu dinţi şi adie vântul. Deschid geamul şi mă loveşte un aer şi un miros de toamnă. Nu este la fel de frig ca zilele anterioare, aşa că îmi iau pe mine repede nişte blugi şi un sacou. În picioare îmi arunc nişte pantofi.  

Şi abia acum vine greul... alegerea genţii. Pentru că le am împărţite pe sezoane, trebuie să caut în raftul cu genţi pentru toamnă. Răscolesc nevrotic în dressing şi încep: ''Asta nu... că e prea colorată!", "Asta e prea mică!", "Asta e prea mare!", "Asta are buline!", "Asta are prea multe buzunare!", "Asta e... PERFECTĂ!"

Cum aş putea să uit de superbitatea de geantă Love Moschino cumpărată anul trecut? Cu bretele din lanţuri aurii, cu brand-ul la vedere, elegantă şi în acelaşi timp perfectă pentru o ieşire la... bancă.

''Ce zici, Tommy? Îmi şade bine aşa?'', îl întreb pe motanul meu în timp ce îmi aşez poşeta pe umăr. ''MIIIIAAAAUUUUU...'', se aude un sunet isteric şi prelung. Oare e fascinat de cât de bine îmi stă sau trist că rămâne singur?

Eşarfa - un accesoriu util şi elegant

Joi: 01.10.20

Tocmai ce mi-am închis calculatorul. S-a mai terminat o zi de lucru. Mă gândesc că aş ieşi la o limonadă să îmi mai limpezesc mintea. Afară e senin şi călduţ. Nici bine nu apuc să procesez ideea pe care o am, că îmi sună telefonul:

- Maria, nu ai chef de o ieşire la un suc?, mă întreaba prietena mea Ana. 

- Fix la asta mă gândeam, parcă mi-ai citit gandurile... îi spun. 

- Rămâne să ne vedem într-o oră atunci?

- Sigur că da. Aşa rămâne.

Pentru că vremea nu mai este atât de prietenoasă, în special seara, aleg să îmi iau pe mine o rochie neagră peste care îmi pun o gecuţă de blugi. Dau să ies afară din casă, nu înainte de a mă încălţa cu nişte cizmuliţe negre, dar simt că lipseşte ceva. Oh, era să uit... am nevoie de o eşarfă. Colorată, cât mai mare, să îmi pot acoperi umerii în caz de nevoie. Plecând de la acest aspect îmi achiziţionez toate eşarfele. Dincolo de material şi colorit trebuie să fie cât mai mari si călduroase. Numai bine, pe lângă faptul că îmi va accesoriza perfect ţinuta, mă va feri şi de răceală.


Fii în trend cu blugi cu talie înaltă

Vineri 02.09.20

- Buna dimineaţa, de la Fan Curier vă sun. Sunteţi acasă?

Mă grăbesc să cobor aşa că îmi iau pe mine o pereche de blugi skinny, cu talie înaltă. Sunt perfecţi pentru dimineţile răcoroase de toamnă şi cel mai mult ador ca blugii să aibă culoarea albastră. Trebuie să fie nici prea strâmţi, dar nici prea largi, ci între. Să mă simt confortabil în ei şi să nu mă ţină atunci când sunt nevoită să măresc pasul. Iubesc blugii şi cred că şi ei pe mine. Îi port indiferent de anotimp şi în orice combinaţie posibilă şi imposibilă. În blugi mă simt eu. 😎

Iau coletele de la curier şi mă întorc în casă. Am văzut ca sunt de la Answear, aşa că încep cu mare disperare să le desfac. Reuşesc să îl despachetez pe primul... şi ce să vezi... în toată splendoarea lui paltonul de la Guess. Îl probez şi văd că îmi vine mănuşă. Încă un plus pentru site, mărimile se potrivesc la fix. Deschid şi cel de-al doilea colet şi dau de achiziţiile bunicii. Nu pot să mă abţin şi îi dau un telefon.

- Neaţa, buno. Ce faci? Toate bune?

- Bună dimineaţa, Maria. Uite, încerc să mă acomodez cu vremea asta... am nişte dureri musculare... Nu ai primit niciun telefon de la curier? Nu au ajuns hainele?

- De fapt, de asta te-am şi sunat, buno. M-a sunat curierul acum 10 min. A pierdut coletul cu hainele tale.

- Vai, Maria, dar cum se poate una ca asta? Le-ai spus că acolo sunt hainele pentru Biserică ale unei femei bătrâne?

Nu mă pot abţine şi izbucnesc în râs. Toate ca toate, dar pană la hainele bunicii. Şi să nu mă întrec cu gluma că altă dată nu îmi mai primesc partea şi bunica nu va mai face afaceri cu mine.

- De ce râzi, Maria? Cred că iar mi-ai copt-o.

- Da, buno, au ajuns în siguranţă. E totul ok. O să trec mai târziu pe la tine.

Nu-i toamnă fără cardigan

Sâmbătă: 03.10.2020

Oh, da... în sfârşit e sâmbătă şi pot să îmi beau liniştită ceaiul pe terasă. E răcoare, ce-i drept, dar rezolv repede cu un cardigan care să îmi ţină de cald. De fapt, cardiganul este una din piesele mele vestimentare preferate. Mi se pare că îl poţi integra în orice ţinută indiferent de stil cu puţină imaginaţie. Îmi place să am cât mai multe, atât culori neutre, cât şi vii. Cu nasturi, cu fermoar sau cu cordon în talie, pe toate le aştept în dressing-ul meu.

O pasiune veche - pălăriile

Duminică 04.10.20

Iubesc pălăriile şi le-aş purta absolut la orice ţinută. Am început să dezvolt această pasiune pentru ele acum 3 ani şi am ajuns să am în colecţie aproximativ 20 de astfel de bijuterii: negre, gri, albastre, muştar şi bordo. Nu există toamnă să nu fac defilări prin oraş sau pe la lucru cu pălăriile mele. Nici nu aş concepe să vină anotimpul friguros şi să nu îmi accesorizez ţinutele cu câte o pălărie. De fapt... cred că de asta îmi place toamna.


Acum că buna e fericită de nu mai poate cu noile achiziţii şi după ce v-am enumerat articolele vestimentare fără de care nu mă pot lipsi în anotimpul ploios, să vă aud şi vouă părerile. Cum încercaţi să traversaţi acest anotimp? Că eu una de când mă ştiu ca gâsca prin apă l-am trecut. ☔☔☔

*Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2020.

Comentarii

  1. Efectiv am savurat fiecare rând din articol! "Buna" cu siguranță e fericită cu o asemenea nepoată! Felicitări pentru tot ce scrii, deşi este ploios acum afară,articolul tău mi-a pus un zâmbet pe buze

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu