Treceți la conținutul principal

Cu Farmacia la Preţ Mic ai preţuri mici tot anul! Nu doar de Black Friday!

De un an de zile am început să îmi acord mai multă atenţie mie şi corpului meu. Nu mai consum deloc gluten, zahăr şi carne, iar toate ingredientele necesare meselor le procur din surse sigure. De asemenea, a trebuit să îmi învăţ corpul să reziste tentaţiilor şi să găsesc câte un înlocuitor pentru fiecare produs pe care nu îl mai pot consuma. Totodată, de teamă că lipsa produselor de origine animală mi-ar putea aduce diferite carenţe, am preferat să previn acest lucru luând vitamine şi suplimente care îmi dau energie şi înlătură sentimentul de oboseală cronică.

Se apropie Black Friday. Ce îmi doresc să cumpăr la preţ redus?

1. Vitamine şi suplimente

Având în vedere că am nevoie de mai multe produse pentru susţinerea sănătăţii mele, prima oprire ar fi la farmacie. Şi nu oricare farmacie, ci una online - Farmacia la Pret Mic. În perioada care urmează, perioada reducerilor, aş vrea să găsesc în primul rând vitamine la pret mic. Odată cu venirea sezonului rece, corpul nostru are nevoie de un boost de energie şi susţinere, aşa că îl putem ajuta cu un cocktail de vitamine şi suplimente.

Mă trezesc de dimineaţă,
Cu un chef grozav de viaţă.
Ce-am făcut şi ce-am luat?
Un Supradyn, intenţionat.

Inima mi-o protejez
Cu Omega 3 eu mi-o calmez.
A spus cineva stres şi oboseală?
Iau un Magneziu şi uit de sclifoseală.

Când e frig şi e urât,
Vitamina C mă ajută să uit de durerea în gât.
Ai nevoie de imunitate?
Ia o Echinaceea şi uiţi de toate.

2. Medicamente pentru răceală şi gripă

Traversăm o perioadă grea a existenţei noastre cu această pandemie, aşa că nu trebuie să ne lipsească din casă medicamentele cu care putem să ţinem în frâu răceala la primele ei semne de instalare în corpul nostru. 

Fie că ne curge nasul, simţim că ne înţeapă gâtul sau tuşim şi strănutăm,  mi-aş dori ca Black Friday la Farmacia la Pret Mic să ofere reduceri la produsele din această categorie în perioada care urmează.

E cam frig şi înnorat,
Iar nasul îmi cam curge.
Am nevoie de un Coldrex.
Îl beau şi imediat îmi trece.

Dar nici gâtul nu îmi dă pace,
Oare ce să iau?
Un Strepsils cu lâmâie,
Ca să ţii răceala-n frâie.
 
Ohhh… parcă am şi puţină febră,
Nu te teme, o să treacă.
Să ai de fiecare dată în casă,
Aspirin Plus C şi răceala pleacă.

Şi dacă tusea mă loveşte?
Oare cum s-o scot la capăt?
Iei un sirop de Pătlagină
Îl dai pe gât şi o să-ţi treacă.

3. Produse de make up

Ce femeie nu îşi doreşte să arate bine? Ei bine, vă spune o reprezentantă a sexului feminin că atunci când sunt reduceri la produsele de make-up, niciuna nu poate rezista tentaţiei. Mie personal îmi plac produsele de calitate şi prefer să dau un ban în plus, dar să fie ce trebuie. Mi-ar plăcea să am discount la produsele Vichy şi Rilastil. Pe lângă faptul că îmi place să mă machiez şi să achiziţionez produse de make-up, ador să fac cadouri, şi nu orice cadouri. Întotdeauna înainte de a cumpăra un lucru îmi adresez întrebarea: Eu aş folosi acel produs?. Dacă răspunsul este unul afirmativ, atunci achiziţionez produsul şi îl dăruiesc. Ba mai mult, în scurt timp se apropie Crăciunul şi trebuie să pregătesc cadourile pentru cei dragi. Aşa că, orice discount este binevenit. 

De dimineaţă mă trezesc,
Şi încep să mă gătesc.
Fondul de ten Vichy mi-l pregătesc
Şi încep să mă fardez.
 
Ochii nu uit să îi conturez,
Cu creionul Rilastil îi creionez.
Dintr-o singură mişcare,
Ai o privire cuceritoare.

4. Ceaiuri şi tincturi

Pe tot parcursul sezonului rece, în special toamna şi iarna, îmi încep dimineţile cu un ceai fierbinte îndulcit cu miere de albine. Nu beau cafea şi abia dacă ştiu ce gust are, de aceea de la mine din bucătărie ceaiul este nelipsit. Pe lângă faptul că ceaiurile ţin răceala la o parte, unele dintre ele au şi efect calmant, relaxant şi te ajută să ai un somn odihnitor, în special dacă îl bei seara. 

Folosesc atât de multe sortimente, încât mi-e şi greu să le enumăr: mentă, sunătoare, urzică, muşeţel, ceai din cozi de cireşe, ceai verde, iasomie, de fructe sunt doar câteva dintre ele. Având în vedere că ceaiurile au un preţ mai mult decât decent, nu pot să am pretenţii la un discount suplimentar, de aceea, consider că o idee tare faină ar fi dacă de Black Friday, Farmacia la Pret Mic ar asigura promoţii de tipul: cumperi două cutii, pe a treia o primeşti gratuit. Totodată, un rol important în menajarea sănătăţii mele îl ocupă tincturile. La fel ca şi ceaiurile, au efect calmant, ajută la reducerea tensiunii din corp şi în funcţie de plantele pe care le conţin, contribuie la ameliorarea diverselor afecţiuni.

De dimineaţă mă trezesc
Şi apă la fierbător îmi încălzesc.
Nu beau cafea, că nu îmi place,
Dar un ceai de sunătoare nu îmi displace.
 
Când noaptea nu pot să dorm,
Un ceai de tei beau şi imediat adorm.
Iar dacă am probleme digestive,
Ceaiul de mentă rămâne la loc de cinste.
 
Stare de bine mentală?
Ce spui de Valeriană?
Adio tensiune, stres
Calmu-ncepi să ţi-l păstrezi.
 
Şi dacă bacteriile se ţin scai de tine,
Sau răni ai de tratat,
Propolis fără alcool îţi poate deveni aliat.
Pic, pic şi ai rezolvat.

Abia aştept să văd ce reduceri vor fi de Black Friday la Farmacia la Pret Mic. Voi ce v-aţi dori să cumpăraţi la reducere?

 

*Sursă foto-video: super-blog.eu
*Articol scris pentru competiţia SuperBlog Autumn 2020. Sponsor: Farmacia la Preţ Mic


 

 


Comentarii