Treceți la conținutul principal

Caută-mă!



Caută-mă în aerul pe care îl respiri în fiecare zi. Caută-mă și mă vei găsi în fiecare răsărit al soarelui, în fiecare strop de ploaie, în zilele mohorâte, în roua dimineții, în tot ce te înconjoară. Mă vei găsi întotdeauna acolo unde cuvintele sunt de prisos, acolo unde numai tăcerea poate contura emoții care nu pot fi surprinse prin vorbe. Sunt și voi fi mereu acolo... întotdeauna în nopțile toride de vară, printre stelele căzătoare privind luna. Mă vei găsi mereu în fiecare semn de carte, colț îndoit, în fiecare pagină atinsă firav de vârful degetelor mele. Privește-mi sufletul dincolo de ceea ce par și de ceea ce vezi! Caută-mă în adierile diafane ale vântului, în briza mării, în valurile care se lovesc de țărm, în locurile unde nisipul este purtat de vânt mai repede decât nisipul care se scurge din clepsidră. 
Privește mai atent și mă vei putea observa în lanurile cu maci, în parfumul florilor, în fiecare strop de ploaie care atinge ritmic și sacadat pământul. Sunt acolo unde nimeni nu are răbdare să ajungă, într-un loc unde liniștea începe și se sfârșește cu susurul cristalin al valurilor care se unduiesc pe acorduri senine de magie și mister. 
Caută-mă și mă vei (re)găsi în mare! Doar acolo mă vei (re)descoperi!







Comentarii