Treceți la conținutul principal

VIAȚA



“Am iertat greșeli aproape de neiertat, am încercat să înlocuiesc persoane de neînlocuit și să uit persoane de neuitat… Am acționat din impuls, am fost dezamăgit de oameni pe care-i credeam incapabili de a face anumite lucruri, dar și eu am dezamăgit oameni… Am ținut pe cineva în brațe pentru a-l proteja… Am râs când nu trebuia… Mi-am făcut prieteni pentru totdeauna… Am iubit și am fost iubit, dar am fost și respins… Am țipat și am sărit în sus de bucurie, am trăit pentru dragoste și am făcut promisiuni pentru totdeauna, dar inima mi s-a frânt de atâtea ori...  Am plâns ascultând muzică sau privind fotografii… Am telefonat doar pentru a auzi o voce, m-am îndrăgostit doar de un surâs… Aproape am crezut că voi muri de atâta nostalgie şi… mi-a fost teama că voi pierde pe cineva foarte special (pe care, în cele din urmă, l-am pierdut)… Dar am supraviețuit! Şi încă trăiesc! Şi totuși, merg înainte… Și tu trebuie să mergi înainte. Trăiește!!! Ceea ce trebuie să faci este să lupți cu toată convingerea, să îmbrățișezi  viața și să o trăiești cu pasiune, să pierzi cu demnitate și să învingi îndrăznind, pentru că lumea aparține celui care îndrăznește. VIAȚA ÎNSEAMNĂ PREA MULT pentru a fi nesemnificativă! ”

                                                           

                                                                              ~  Charlie Chaplin, Viața






Comentarii

  1. Chaplin nu poate fi uitat niciodata. Ai vazut "City lights"? Daca nu, fa-o chiar acum, fara nicio amanare. Dincolo de umorul debordant, este una dintre cele mai profunde si emotionante lectii de viata. Poate ca o sa incerc sa si scriu despre asta la un moment dat, desi nu exista cuvinte pentru a exprima asa ceva.
    Masterpiece:
    http://youtu.be/-5uS7ZHCD2Q

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Notat, Adina. Știi ce este curios? Am descoperit un alt Chaplin. Îl știam un om amuzant și cam atât. Dincolo de toate acestea, e un realist convins.

      Ștergere
  2. Nu vad nicio contradictie. Dualismul ne reprezinta pe toti intr-un fel sau altul: omul nu e o fiinta constanta, nu poate gandi unitar. Se spune ca in "City lights" e esenta lui: acolo o sa-l cunosti cel mai bine in toata complexitatea firii sale.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu