Treceți la conținutul principal

Universul haotic din geanta unei femei!



Gențile reprezintă cel mai important accesoriu al unei femei, iar femeile adoră să aibă cât mai multe, cât mai colorate, cât mai sofisticate, de fapt se pricep de minune să le cumpere.
O geantă spune multe despre personalitatea noastră. Geanta reprezintă accesoriul fără de care o ținută vestimentară nu ar fi completă, ea dă un plus de strălucire întregului look. Te face să te simți mai sigură pe tine, mai frumoasă. Mai mult ca sigur ni s-a întâmplat să plecăm la facultate, la lucru sau la plimbare fără machiaj sau fără bijuteria favorită. Nu am pleca niciodată însă fără geanta preferată în care ne ținem toate lucrurile mai mult sau mai puțin folositoare, așa este? Geanta reprezintă micul nostru univers feminin, este un indiciu pretențios al personalității. Ea poate dezvălui mai multe despre persoana noastră decât o facem noi înșine. Geanta este acel accesoriu care îți permite să nu te dezvălui întru totul celorlalți. Conținutul unei genți reprezintă secretul pe care îl porți cu tine zi de zi. Pe de o parte este vorba de micul meu spațiu privat, pe de altă parte sunt conștientă că poșeta trasmite mesaje puternice despre mine. 
Ce se află  în geanta femeii moderne? Telefonul, cheile, cel puțin o oglindă, perii de păr, rujuri, creme, rimeluri, toate acele produse de îngrijire ce fac parte din arsenalul etern al frumuseții feminine. De fiecare dată doamnele caută minute în șir până găsesc ceea ce caută, uneori mai și răstoarnă tot ce au în ele.
Îmi plac la nebunie gențile. Nu neapărat cele care sunt la modă, ci acele genți care sunt originale, haioase, unice. Toate gențile pe care le am mă caracterizează. Nu pot să spun că am una preferată. De fiecare dată când îmi mai cumpăr câte una mă gândesc cu ce aș putea să o asortez, la ce ținută aș putea să o port. De asemenea, este important ca acestea să se potrivească perfect stilului și personalității mele. Trebuie să fie nici prea simple, dar nici prea împopoțonate, nici prea colorate dar nici prea monotone, trebuie să fie cu bun gust alese, să inspire rafinament și să scoată în evidență feminitatea. 
Deși au trecut mulți, mulți ani, îmi aduc aminte cu mult drag și dor de perioada când eram doar un mic copil curios de ceea ce făceau și purtau femeile din jurul meu. De multe ori mă încălțam cu pantofii mamei și umblam cu ei până le rupeam tocurile, mă îmbrăcam cu rochiile ei în care de cele mai multe ori mă împiedicam, îi luam pe furiș trusa de machiaj, fardurile și rujurile, cu care mă pictam în fel și chip, de parcă fața mea ar fi fost o coală de hârtie pe care poți desena. Apoi mă afișam în fața mamei cu un toc rupt în mână, cu rochia pe care o țineam pe un  braț fiindcă îmi era prea lungă, fardată ca un indian dar cel mai important... cu geanta mamei pe umăr. Adoram să defilez cu gențile mamei. Avea atât de multe încât în fiecare zi deschideam cufărul fermecat unde le ținea și le admiram minute în șir. De la ea am moștenit pasiunea asta nebună pentru genți.

Reeija ne-a lansat o provocare îndrăzneață și ne-a invitat să ne facem puțină ordine în... genți. Eu spun să vă destăinuiți și voi!


Articol scris pentru SuperBlog Spring 2013!

   


Comentarii