Treceți la conținutul principal

30 SECONDS OF FAME, noul album al trupei BYRON!

    
   Byron este o formație de rock alternativ/progresiv. Din 2006 și până în prezent au lansat 3 albume Forbidden Drama, A Kind of Alchemy și Perfect. Trupa are la activ și două producții video - Acoustic Drama, primul DVD unplugged românesc, și "Live Underground în salina Turda", primul concert românesc difuzat pe HBO și disponibil pe disc Blu-ray. 


       "30 Seconds of Fame", este cel de-al patrulea album al formației Byron și va fi unul bilingv. Cele 13 piese ale acestuia vor fi disponibile în două ediții separate: "30 seconds of Fame" - în limba engleză și "30 de secunde de faimă", cu versuri în limba română.
       Trupa Byron cântă despre cele 30 de secunde de faimă, care au fost pentru mine cele 30 de secunde care mi-au schimbat viața? Au fost atâtea decizii pe care le-am luat sub presiunea timpului, atâtea momente plăcute pe care încă le păstrez în suflet, dar și întâmplări triste pe care încerc să le dau uitării. Revenind la cele 30 de secunde care mi-au schimbat viața, cu siguranță un loc fruntaș îl ocupă primul răsărit de soare, la malul mării, alături de câteva persoane dragi. Ce poate fi mai frumos decât să-ți începi ziua pe malul mării privind răsăritul? Nu pot descrie sentimentul ce l-am trăit atunci când am început să mă plimb pe malul mării când încă se îngâna noaptea cu ziua. Este minunat să "auzi" liniștea care domnește peste toate, să simți briza răcoroasă a mării care îți mângâie fața, să privești cu nerăbdare și curiozitate acea linie a orizontului, în care cerul sărută marea. Sentimentele care te încearcă la malul mării te fac să înțelegi că viața este un dar de care trebuie să te bucuri din plin. Timp de 30 de secunde am fost cea mai fericită persoană din lume. M-am detașat de tot ce mă înconjura și am fost doar Eu, Marea și Soarele. Este o amintire frumoasă care va rămâne întipărită în inima mea, ca un timbru lipit pe un plic. 
       Revenind la cele 30 seconds of Fame, lansarea oficială va avea loc sâmbătă, pe 16 martie 2013, de la ora 20:00, la Palatul Copiilor din București, eveniment urmat de un turneu național de promovare.   Biletele la concertul de lansare costă 48 de lei, sunt disponibile în număr limitat și s-au pus în vânzare online pe www.eventim.ro și în rețeaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange, Domo, librăriile Humanitas, librăriile Cărturești. Evenimentul este realizat cu sprijinul Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești.

         După București, celelalte orașe care fac parte din turneul național de promovare a albumului 30 de secunde de faimă sunt: 
  • Timișoara, 30 martie, ora 20:00, Casa de Cultură a Studenților
  • Cluj-Napoca, 5 aprilie, ora 20:00, Casa de Cultură a Studenților 
  • Târgu Mureș, 6 aprilie, ora 20:00, Teatrul Național
  • Iași, 12 aprilie ora 20:00, Casa de Cultură a studenților
        Mai multe detalii puteți găsi aici sau pe pagina de facebook a trupei Byron.

        Iubitori ai rock-ului de calitate și ai trupei Byron, merită să participați la această lansare a noului album! Cumpărați și albumul 30 seconds of fame, numai așa puteți dovedi cât de mult vă prețuiți trupa favorită.
         Piesa mea preferată este It Ain't Gonna Happen Today. A voastră care este?


Care au fost cele 30 de secunde care ți-au schimbat viața?

Articol scris pentru Blogal Initiative



Comentarii