Treceți la conținutul principal

FERICITĂ CĂ EXIST!


Nici un lucru pământesc nu poate echivala  câteva clipe de fericire, indiferent de natura lor. Se poate să fie vorba de un cadou primit de la o persoană dragă, de un simplu sărut, de răsăritul sau asfințitul Soarelui, de întâlnirea cu vechi prieteni, de trecerea unui examen, plimbatul dis de dimineață prin iarba umedă sau o simplă avansare în funcție  la lucru. Stă în firea noastră să ne bucurăm de aceste mici lucruri. Ele de fapt ne încununează viața, ne ușurează existența, ne fac să simțim că trăim. Cum ar fi viața noastră fără mângâierea caldă a Soarelui sau fără plimbările pe nisipul fierbinte de la malul mării? În fiecare zi trebuie să găsim un motiv să zâmbim, un motiv în plus să ne facem viața mai frumoasă. Bineînțeles, perioada în  care trăim - o perioadă zguduită puternic de lupte înverșunate pentru putere, goana după avere, dezumanizarea omului sub influența nefastă a banului, ne fac să uităm de anumite lucruri importante. Uităm să trăim...uităm de acel respect reciproc care  ar trebui să existe între oameni, uităm de sentimentul de solidaritate.
Eu găsesc un motiv să zâmbesc în fiecare zi. Zâmbesc la glumele pline de umor ale unor prieteni, zâmbesc când mă joc cu pisicile mele, zâmbesc atunci când văd că sunt utilă, când văd că lucrurile îmi ies așa cum doresc...Asta e cea mai mare satisfacție pe care o pot avea! Ce îți este și cu leii aștia...Sunt o perfecționistă înrăită. În vocabularul meu nu există  NU VREAU!, NU POT!, ci TREBUIE! Mereu am fost ambițioasă. De cele mai multe ori doamna de față, ambiția, m-a ajutat să ajung acolo unde mi-am dorit, m-a ajutat să-mi dau seama că orice om poate reuși dacă are puțină încredere în el, puțin noroc, și ceva neuroni în cutia craniană. Restul e... MAGIE!

Zâmbește și lasă fericirea să te cuprindă!

Comentarii