Treceți la conținutul principal

Primul răsărit de soare




         Primul meu răsărit de soare? Exact acum un an, pe 20 Mai-în Bulgaria. De la ora 4 am mers pe plajă pentru a surprinde aceste imagini greu de descris în cuvinte. A trebuit să îndur briza rece a mării timp de două ore pentru a-l vedea deoarece tocmai la 6 dimineața și-a făcut simțită prezența. Tot atunci am surprins delfini sărind voioși peste valurile mării. Mi-aș fi dorit să fiu unul dintre ei pentru câteva minute. Asta numesc eu LIBERTATE. Răsăritul mi-a dat emoții. Acea pată imensă de portocaliu care se năștea din neant m-a făcut să mă gândesc pentru câteva clipe la viitorul meu. În acea dimineață, o dată cu soarele care răsărea din nori, din mare, din necunoscut, treceam într-o altă etapă a existenței mele.  Mă gândeam că EL îmi va aduce schimbarea mult dorită. Parcă îmi dădea de înțeles că o parte din visele mele vor deveni realitate, că voi reuși în majoritatea lucrurilor pe care mi le propusesem. El a fost prevestitorul meu. Am rămas uimită și tăcută o oră. Un glob imens de foc se contura din ce în ce mai mult. Când -întregul proces- a ajuns la final, razele  bogate ale Soarelui s-au împrăștiat în mare ca niște săgeți. Parcă ar fi fost o lupta crâncenă între terestru și aerian, între Mare și Soare. Mă gândeam la lucrurile simple-câtă fericire pot aduce acestea...Mi-aș fi dorit să stau mai mult...Cele 3 zile mi le-am petrecut numai pe plajă...Îmi plăcea să merg de-a lungul țărmului...Eram fascinată de vântul care îmi mângâia fața, de apa care îmi trecea mereu peste picioare. Câtă fericire am putut trăi și simți...
          Sunt lucuri care nu pot fi scoase din suflet, ele rămân permanent-indiferent că sunt lucruri bune sau rele! În fond, fericirea este prețuită cu adevărat doar după ce treci prin clipe grele, când te afli la răscruce!
         Trăiește clipa! Viața nu îți oferă multe oportunități!

Comentarii