Treceți la conținutul principal

Plouă...

     Plouă mărunt și des. Plouă peste visele mele, peste gândurile mele. Aceeași cadență, același ritm melodios al ploii, aceleași întrebări fără răspuns. Plouă peste așteptări, peste speranțe, dor, prietenii și legături ascunse. Plouă liniștit. Cerul plânge, se simte greu și cedează. Nimic nu mai e la fel și totuși ceva familiar rămâne mereu. Plouă pentru trecut, prezent și viitor. Plouă pentru mine, pentru tine, pentru voi. Plouă pentru depărtări și apropieri. 
           Plouă pentru un nou început, iar eu ador ploaia!





Comentarii

  1. Aceeaşi cadenţă. Aştept stropii să curgă,
    Norii să plece departe, zilele să se scurgă.
    Aceeaşi cadenţă. Timpul, în a mea absenţă
    Lasă vergile să-mi biciue mâna dreaptă.
    Ieri, azi ori mâine - nicio diferenţă,
    Căci nu urc, nu cobor, n-am decât o treaptă,
    Şi nu fac decât să merg în lat, să mă reneg.

    Aceeaşi cadenţă. Acelaşi ritm de ploaie,
    Aceleaşi întrebări fără de răspuns, şiroaie
    De furie în încercarea de a reuşi.
    Am căzut acum pe trepte, aceeaşi cadenţă,
    Am patinat pe luciul apei, fără a stropi
    Vreun peşte. Aceeaşi mare diferenţă
    Între a simţi, a urî, a dori şi a reuşi.

    Eu când urăsc nu simt nimic...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu